یاراحمدی: قسمت نبود در جام جهانی به میدان بروم

یاراحمدی: قسمت نبود در جام جهانی به میدان بروم

خبرگزاری تسنیم: آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان گفت: قسمت نبود در جام جهانی کشتی آزاد به میدان بروم.

پیمان یاراحمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص مسابقات جام جهانی کشتی آزاد اظهار داشت: من با آمادگی کامل برای مسابقات جام جهانی و رقابت با رقبایم آماده بودم اما در نهایت قسمت نشد که به میدان بروم.

وی افزود: البته تفاوتی وجود ندارد که چه کسی در چنین تورنمنت‌هایی که قهرمانی تیم در اولویت است به میدان برود و همین که تیم ایران قهرمان شد یک دنیا ارزش دارد. من نیز در کنار تیم آماده بودم تا به میدان بروم اما فرصت به من نرسید.

آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: رضایی قلعه در این مسابقات به خوبی کشتی گرفت و البته معیار اصلی نظر کادرفنی است که صلاح را در کشتی گرفتن او دیدند و او هم موفق بود.

یاراحمدی در ارتباط با اینکه آیا از رقابت با باروس آمریکایی ترسی نداشتی، عنوان کرد: رقابت با او ترسی ندارد. به اعتقاد من مهمترین فاکتور در رقابت با باروس نداشتن ترس است، البته او کشتی‌گیر خوبی است و باید خیلی آماده بود که او را شکست داد. امیدوارم این فرصت به من برسد که روزی با او پیکار کنم.

وی ادامه داد: از امروز تمریناتم را آغاز می‌کنم و برای مسابقات آینده آماده می‌شوم. اگر کادر صلاح بداند در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهم کرد و در غیر این صورت خودم را برای مسابقات انتخابی تیم ملی آماده می‌کنم تا دوبنده تیم ملی را از آن خودم کنم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon