موضوع "تنظیم بازار میوه شب عید" از دستور کار جلسه دیروز تنظیم بازار حذف شد

موضوع "تنظیم بازار میوه شب عید" از دستور کار جلسه دیروز تنظیم بازار حذف شد

خبرگزاری تسنیم: بحث و بررسی نحوه "تنظیم بازار میوه شب عید" به دلیل عدم حضور مسئولان مربوطه از دستور جلسه روز گذشته ستاد تنظیم بازار حذف و به هفته آینده موکول شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته جلسه ستاد تنظیم بازار برگزار شد اما مصوبات این جلسه کماکان به سختی به بیرون درز می‌کند.
از موارد مهمی که در جلسه روز گذشته این ستاد مورد بررسی قررار گرفت، موضوع دانه‌های روغنی و خرید آن توسط بخش خصوصی (انجمن روغن نباتی) و تصمیم گیری در ارتباط با قیمت مرغ و تخم مرغ در سال جاری بوده است.
موضوع تنظیم بازار میوه شب عید نیز یکی دیگر از مباحثی بود که قرار بود در جلسه روز گذشته ستاد تنظیم بازار مورد بررسی قرار گیرد که به دلیل عدم حضور مسئولان مربوطه از دستور جلسه حذف و به هفته بعد موکول شد.

در ابتدای این جلسه نیز گزارشی از بانک مرکزی در خصوص نرخ تورم در سال جاری قرائت و درباره تاثیرات آن  بر محصولات مختلف بحث شد. همچنین دوشنبه هفته آینده در خصوص قیمت محصولات  پروتئینی در سال جاری بحث خواهد شد .

به گزارش تسنیم، ستاد تنظیم بازار برای اعلام مصوبات خود سخنگویی ندارد به همین منظور در سال جاری با توجه به لزوم آگاه سازی مردم در خصوص تصمیمات دولت در حوزه تنظیم بازار محصولات مختلف،  قول معرفی یک سخنگو برای اعلام مصوبات این ستاد داده شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه