نفت آبادان - راهیان کرمانشاه؛ صعود و سقوط با ۳ امتیاز


نفت آبادان - راهیان کرمانشاه؛ صعود و سقوط با 3 امتیاز

خبرگزاری تسنیم: تیم نفت آبادان با کسب این ۳ امتیاز می‌تواند به صعود به لیگ بر‌تر امیدوار‌تر شود و با از دست دادن این ۳ امتیاز از رسیدن به لیگ بر‌تر دور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، این روز‌ها فوتبال خوزستان در حال برداشت از ثمرات جوان است و تیم‌های پایه خوزستانی یکی پس از دیگری لیگ‌های پیش رو را فتح می‌کنند. قهرمانی تیم‌های نوجوانان، جوانان و امیدهای فولاد خوزستان در لیگ‌های پایه و صعود فولاد نوین به لیگ بر‌تر از جمله این افتخارات است.

اما هنوز رقابت‌های دسته یک به پایان نرسیده و تیم پر سابقه نفت آبادان دیگر تیم خوزستانی است که می‌تواند در دو هفته پایانی لیگ دسته یک جواز حضور در لیگ بر‌تر پانزدهم را کسب کند.

صنعت نفت آبادان تا هفته بیستم رقابت‌های گروه ب دسته یک فوتبال با 3 امتیاز اختلاف و یک بازی کمتر نسبت به مس رفسنجان در رده سوم قرار دارد.

شرایط در این گروه به شدت سخت است و تیم‌های مس رفسنجان، سیاه جامگان، صنعت نفت آبادان، پارسه تهران و پاس همدان شانس صعود مستقیم به لیگ بر‌تر و یا حضور در پلی آف را دارند.

نفت آبادان در این هفته میزبان راهیان کرمانشاه است. راهیان در رده دهم گروه ب این رقابت‌ها است و تیم صنعت نفت آبادان تیم سوم جدول رده بندی است.

راهیان برای فرار از سقوط به دسته‌های پائین‌تر باید از تیم نفت آبادان امتیاز بگیرند و طلایی پوشان آبادانی برای رسیدن به صدر جدول باید از سد این تیم کرمانشاهی بگذرند.

نفت آبادان در 19 بازی خود موفق به کسب 9 برد و 6 تساوی شده و تاکنون در 4 بازی از حریفان خود شکست خورده است.

نفتی‌ها در دو هفته گذشته با کسب یک باخت و یک تساوی فرصت صدرنشینی در گروه ب رقابت‌های دسته یک را از دسته دادند و امروز باید با گرفتن جشن پیروزی خود را برای صعود آماده کنند.

نفتی‌ها از نظر هجومی 22 گل به ثمر رسانده‌اند که آن‌ها را سومین خط حمله بر‌تر این گروه لقب داده و با دریافت 14 گل از نظر عملکرد دفاعی بین تیم‌های متوسط این گروه قرار دارند.

اما در این سو تیم راهیان کرمانشاه با به ثمر رساندن 11 گل در 20 بازی گذشته خود بعد از دو تیم قعر نشین شهرداری بندرعباس و اتکا گرگان ضعیف‌ترین خط حمله لیگ بر‌تر را متعلق به خود کرده است.

آن‌ها تاکنون 16 گل دریافت کردند و تفاضل آن‌ها منفی 5 است و از این نظر عملکرد بهتری نسبت به تیم‌های نیمه پائینی جدول داشتند.

راهیان کرمانشاه تاکنون 4 بار موفق به پیروزی شدند تا از این نظر سومین تیمی باشند که کمترین برد را در لیگ امسال کسب کرده باشند.

راهیان کرمانشاه تاکنون متحمل 9 شکست شده که پس از شهرداری بندرعباس بیشترین شکست را در پرونده خود می‌بیند. این آخرین بازی فصل این تیم کرمانشاهی است و باید بیشترین بهره را از آن ببرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین بازی‌های این گروه روز سه شنبه 8 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و نفت آبادان با توجه به بازی‌های سخت تیم‌های بالانشین جدول می‌تواند با کسب پیروزی در این دو دیدار شانس خود را برای حضور مستقیم با حضور در پلی آف افزایش دهد.

نفتی‌های آبادان هفته آینده به مصاف تیم شهرداری بندر عباس می‌روند که بیشترین شکست این فصل را در پرونده خود می‌بیند و تیم صدرنشین مس رفسنجان در خانه میزبان پارسه تهران است.

تیم‌های پاس همدان و سیاه جامگان دیگر تیم‌های بالانشین در هفته آینده به مصاف فولاد یزد و داماش گیلان می‌روند و این بازیهای سخت و رور در روی تیم‌های بالای جدول به سود نفت آبادان است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon