افتتاح بزرگترین بیمارستان سوختگی خاورمیانه در شیراز


افتتاح بزرگترین بیمارستان سوختگی خاورمیانه در شیراز

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افتتاح بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین (ع) شیراز در هفته دولت امسال به عنوان بزرگترین بیمارستان سوانح سوختگی خاورمیانه خبر داد.

محمدهادی ایمانیه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به افتتاح بیمارستان سوانح سوختگی شیراز در هفته دولت امسال، اظهار داشت: ساخت این بیمارستان سال  84  توسط نیکوکار مرحومه نزاکت امتیاز در شهر جدید صدرا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و وزات بهداشت آغاز شد.

قائم مقام وزیربهداشت در استان فارس گفت: این مرکز درمانی بزرگ درمانی فوق‌تخصصی، با 28 هزار متر مربع زیربنا و با ظرفیت 100 تخت به کمک نیک‌اندیشان مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس ساخته شده است.

ایمانیه افزود: این بیمارستان در هفت طبقه شامل بخش‌های بستری ویژه بیماران عفونی وغیرعفونی، آی‌سی‌یو، جراحی ترمیمی، جراحی پلاستیک، سوختگی کودکان وسوختگی زنان در هفت طبقه ساخته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در حال حاضر تنها محوطه‌سازی و بخشی از امور کوچک عمرانی ساخت این بیمارستان باقی‌مانده است، بیان کرد: برای نخستین بار در سطح کشور نخستین مرکز تحقیقات و بانک پوست جنوب کشور در بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین(ع) شیراز راه‌اندازی می‌شود.

ایمانیه تصریح کرد: در سفر هیئت دولت به استان فارس نیز پیشنهادهای لازم برای تامین اعتبار تکمیل و تجهیز این بیمارستان ارائه شده که اختصاص این اعتبار تاثیر بسزایی در تجهیز و افتتاح بیمارستان در کمترین زمان ممکن را دارد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon