امیرعبداللهیان: خوشبینیم در ساعات آینده حملات نظامی به یمن متوقف شود

امیرعبداللهیان: خوشبینیم در ساعات آینده حملات نظامی به یمن متوقف شود

خبرگزاری تسنیم: معاون وزیر امور خارجه ایران اظهار کرد: تحولات یمن یکی از موضوعاتی است که دستگاه دیپلماسی کشورمان به آن توجه دارد و خوشبین هستیم که در ساعات آینده پیرو مجموع تلاش‌هایی که شده است شاهد توقف حملات نظامی به یمن باشیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان در آغاز نشست سه‌جانبه معاونان وزرای خارجه ایران،‌ سوئیس و سوریه افزود: تحولات یمن یکی از موضوعاتی است که دستگاه دیپلماسی کشورمان به آن توجه دارد و خوشبین هستیم که در ساعات آینده پیرو مجموع تلاش‌های صورت گرفته شاهد توقف حملات نظامی به یمن باشیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون عربی ــ آفریقایی وزیر امور خارجه اضافه کرد: ما خوشبینیم که در ساعات آینده شاهد آن باشیم که گروه‌های مختلف یمنی بر سر میز مذاکره گرد آیند و برای تقویت روند سیاسی در این کشور تلاش کنند.

امیرعبداللهیان در پایان ابراز امیدواری کرد خوشبینی در خصوص توقف حملات نظامی به یمن در ساعات آینده به نتایج روشن و مشخصی برسد.

نشست سه‌جانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران، سوئیس و سوریه با هدف بررسی راهکارهای ارسال گسترده‌تر کمکهای انسان دوستانه بین المللی به سوریه در وزارت امور خارجه در حال برگزاری است.

گزارش تصویری تسنیم از این نشست را در اینجا مشاهده کنید.

انتهای پیام/*

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان