راه‌اندازی پارکینگ‌های برون‌شهری در اطراف کرمان پیگیری می‌شود


راه‌اندازی پارکینگ‌های برون‌شهری در اطراف کرمان پیگیری می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار کرمان با اشاره به مشکلات و معضلات موجود عدم وجود پارکینگ برون شهری گفت: امیدورایم هر چه سریعتر شاهد افتتاح ۴ پارکینگ در اطراف شهر کرمان باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان، پس از اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان کرمان در سال 94 جلسه‌ای مبنی بر واگذاری 4 قطعه زمین توسط اداره راه و شهرسازی جهت احداث پارکینگ برون شهری توسط شهرداری کرمان در راستای حل مشکلات پارک کامیون‌ها و خودروهای سنگین شهر کرمان در فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار کرمان با برشمردن اهداف احداث این پارکینگ‌ها و خطرآفرین توصیف کردن وضعیت فعلی تردد و پارک کامیون‌ها در سطح شهر گفت: شاهد پارک کامیون‌ها در سطح شهر بویژه در شب‌ها هستیم که این مسئله نه تنها باعث زشت شدن چهره شهر بلکه خطرات عدیده‌ای را برای شهروندان و زیرساختهای شهری به همراه دارد.

وی با تشریح جزئیات طرح افزود: در فاز اول طرح ، 4 قطعه زمین، هر قطعه به مساحت 3 هکتار در نظر گرفته‌ایم که این میزان زمین در اجرای فاز اول طرح برای حل مشکل فعلی کافی است و برای توسعه سایر فازها انشاءا... پس از سیر مراحل قانونی اقدام می‌شود.

توحیدی در ادامه گفت: از نقاط فوق ، 3 نقطه مورد درخواست در جاده زرند، ماهان و جوپار بدلیل عدم پوشش گیاهی مشکل چندانی برای واگذاری آن از سوی منابع طبیعی وجود نخواهد داشت اما در چهارمین نقطه که واقع در سعادت آباد است بدلیل وجود پوشش گیاهی طاق زار منابع طبیعی نیز در معذوریت قرار دارد که بایستی راه حلی برای آن پیدا کرد.

فرماندار کرمان با انتقاد از عدم پیگیری برخی کارها خواستار اهتمام و تلاش بیشتر مسئولین جهت حل و فصل مشکلات مردم شد و اظهار داشت: به اعتقاد بنده متأسفانه نبود پشتکار و پیگیری لازم باعث طولانی شدن روند احداث پارکینگ‌های برون شهری شده است. لذا باید با همکاری و جدیت موانع موجود بر سر راه اجرای این طرح برداشته شود.

توحیدی در پایان جلسه با اشاره مجدد به مشکلات و معضلات موجود به دلیل عدم وجود پارکینگ برون شهری تصریح کرد: اعضاء جلسه بویژه نمایندگان شهرداری و راه و شهرسازی مشکلات طرح را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کنند تا هر چه سریعتر شاهد افتتاح این 4 پارکینگ در اطراف شهر باشیم.

انتهای پیام/ج                                                                

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon