۶۳۰ میلیارد ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون در استان فارس جذب شد


630 میلیارد ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون در استان فارس جذب شد

خبرگزاری تسنیم: معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان فارس از جذب ۶۳۰ میلیارد ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدصادقی ظهر امروز در همایش معاونان تولیدات گیاهی و مدیران مکانیزاسیون کشور اظهار داشت: ضریب مکانیزاسیون باغی استان فارس 1.3 دهم درصد است که این رقم خوب نیست.

وی با اشاره به اینکه وضعیت مکانیزاسیون کشاورزی استان فارس در بخش زراعت بهتر از باغبانی است افزود: سال گذشته در مکانیزاسیون بخش باغبانی در تولید خرما و در زراعت هم در تولید چغندرقند و پنبه اقداماتی خوبی انجام شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان فارس عمر ناوگان مکانیزه استان فارس را 13 سال عنوان و تصریح کرد: این استان در استفاده از مکانیزاسیون کشاورزی از استان‌های پیشرو بوده و کمباین برداشت محصول به دیگر نقاط کشور ارسال می‌کند.

وی با تأکید بر افزایش استفاده از کارنده‌ها در کشت گندم بیان کرد: برای توسعه استفاده از کارنده‌ها باید در زمینه تسطیح زمین‌های کشاورزی سرمایه‌گذاری شود.

صادقی با بیان اینکه جذب تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون استان فارس در سال گذشته 630 میلیارد ریال بوده است گفت: 124 درصد تسهیلات تخصیص شده به‌صورت هدفمند جذب شده است.

وی با بیان اینکه از منبع بودجه فنی و اعتباری مکانیزاسیون نیز بیش از 14 میلیارد ریال اعتبار در استان فارس جذب شده افزود: تاکنون 200 میلیارد ریال پرونده پرداخت تسهیلات در سال جدید تشکیل شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon