جزئیات برگزاری جشن «پدران آسمانی» با مشارکت ۲۰ هزار فرزند شهید

جزئیات برگزاری جشن «پدران آسمانی» با مشارکت 20 هزار فرزند شهید

خبرگزاری تسنیم: انجمن پدران آسمانی کشور با مشارکت ۲۰ هزار فرزند شاهد همزمان با روز میلاد حضرت(ع) و روز پدر جشن پدران آسمانی را در ۳۱ استان و ۳۰۰ شهر به صورت سراسری برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، انجمن پدران آسمانی کشور همزمان با روز میلاد حضرت(ع) و روز پدر جشن پدران آسمانی را در سراسر شهرها و استان‌های کشور برگزار می‌کند.

این انجمن از چندین سال گذشته در سالروز حضرت علی علیه‌السلام به دلیل تجلیل از مقام پدر همایش‌های مختلفی را به صورت سراسری برگزار کرده است. امسال نیز این مراسم در 31 استان و همچنین در مراکز استان‌های کشور و 300 شهر دیگر این جشن برگزار می‌شود.

در مجموع و به صورت کلی 20 هزار فرزند شاهد عضو نهاد پدران آسمانی هستند که این تعداد در روز میلاد حضرت علی علیه‌السلام مسئولیت برگزاری جشن روز پدر را عهده‌دار هستند.

این مراسم در پایتخت نیز برگزار می‌شود. مراسم جشن پدران آسمانی در روز 8 اردیبهشت 94  ساعت 15 در سالن همایش‌های برج میلاد با حضور 1800 نفر از فرزندان شهدای استان تهران و 200 نفر از مسئولان لشکری و کشوری به همراه تجلیل از خانواده شهدای اقلیت‌ و تجلیل از فرزندان شاهد نخبه استان تهران برگزار می‌شود که سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز سخنران اصلی این برنامه خواهد بود.

در این برنامه همچنین بیانیه‌ای با امضای مشترک فرزندان شاهد و ایثارگر که خطاب به مقام معظم رهبری نوشته شده است، قرائت می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران