پیامی از پیام که بوی خداحافظی می‌دهد + عکس


پیامی از پیام که بوی خداحافظی می‌دهد + عکس

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال پرسپولیس در حالی باید به مصاف لخویای قطر برود که پیام صادقیان هافبک نیمکت‌نشین این تیم ساعاتی پیش حرف‌های جالبی را در صفحه اجتماعی‌اش منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صادقیان امروز (سه‌شنبه) با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش، نوشته است: «سلام شاید این آخرین پستی باشه که میذارم براتون، خواستم از همه هوادارای پرسپولیس تشکر کنم که توی این 2 سال منو حمایت کردند و همه جوره پشتم بودند و به خصوص هوادارای پیام صادقیان. امسال خیلی شماها رو اذیت کردم ولی بازم شما از من حمایت کردید مرسی از همتون. روزای خیلی خیلی خوبی بود و باعث افتخار من، همیشه توی قلب من جا دارید و هیچ وقت این روزا را که بهترین روزای زندگیم بود رو فراموش نمی‌کنم. ان‌شاءالله موفق باشید دوستتون دارم یاعلی.»

این حرف‌های صادقیان مفاهیمی را شامل می‌شوند که می‌توان آنها را به خداحافظی او از پرسپولیس مرتبط دانست. او در حالی این حرف‌ها را زده که به نظر می‌رسد از شرایطش در این تیم ناراضی است. شاید این یک پیغام غیر مستقیم از سوی او برای خداحافظی از پرسپولیس باشد ولی نباید فراموش کرد که صادقیان قبلا هم ساز جدایی سر داده بود ولی در نهایت تصمیمش را عوض کرد.

انتهای پیام/

یورو ۲۰۲۴
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon