دولت هیچ محدودیتی در پذیرش مشارکت بخش خصوصی ندارد

دولت هیچ محدودیتی در پذیرش مشارکت بخش خصوصی ندارد

خبرگزاری تسنیم: معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: دولت یازدهم هیچ محدودیتی در پذیرش مشارکت بخش خصوصی ندارد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، جلسه توسعه و سرمایه‌گذاران استان‌ فارس با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مسئولان استان و جمع زیادی از مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌های توسعه‌ای و بانک‌ها و به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهوری برگزار شد.

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور عصر سه‌شنبه در شانزدهمین جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان‌ها که در آستانه سفر کاروان تدبیر و امید به استان فارس، برگزار شد، گفت: این جلسه فرصتی دیگر برای مسئولان استان فارس است تا ظرفیت‌ها و توانمندی‌های توسعه‌ای استان را در حضور نمایندگان موسسات پولی و سرمایه‌گذاری کشور تشریح کنند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در این جلسه که به منظور معرفی و تبادل‌نظر با نمایندگان بانک‌ها و موسسات سرمایه‌ای درباره فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان فارس برگزار شده بود، افزود: یکی از اهداف دولت از برگزاری سفرهای کاروان تدبیر و امید این است که در دوره برگزاری سفر به هر کدام از استان‌ها یک بار دیگر مسائل، نیازمندی‌ها و فرصت‌های آن استان در حضور مسئولان و افراد و موسساتی که توان مشارکت در این عرصه را دارند، روی میز قرار گرفته و به صورت مشترک از سوی آنان مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد تا اولویت‌ها مشخص شده و به آنها توجه ویژه شود.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری سفر کاروان تدبیر و امید به هر کدام از استان‌ها، از مدت‌ها قبل در تدارک برنامه‌های سفر و لوازم تامین نیازهای توسعه‌ای استان هستیم، اظهار داشت: در این راستا از نظرات نمایندگان مجلس نیز بهره گرفته و در ضمن آنان را از برنامه‌های توسعه‌ای دولت برای آن استان مطلع می‌کنیم.

شریعتمداری تصریح کرد: دولت تصویر روشنی از اقداماتی که قرار است از محل بودجه عمومی در هر استان انجام شود، دارد و این جلسات به این منظور برگزار می‌شود که از ظرفیت‌هایی که فراتر از بودجه دولت برای توسعه استان‌ها در بخش خصوصی و بانک‌ها و موسسات مالی وجود دارد، بهتر و بیشتر بهره گرفته شود.

وی خاطرنشان ساخت: دولت یازدهم هیچ محدودیتی در پذیرش مشارکت بخش خصوصی ندارد و استان فارس نیز با توجه به فهرست بلند از استعدادها و ظرفیت‌های خوب سرمایه‌پذیری این امکان را دارد که بازگشت سرمایه و سود مناسب را تضمین کند.

در این جلسه به روال جلسات پیشین فهرستی مفصل و جامع از ظرفیت‌ها و استعدادها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از سوی مسئولان استان ارائه شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon