خوش آمدگویی مردم قزوین به خانواده شهید "احمد شمسی‌پور"


خوش آمدگویی مردم قزوین به خانواده شهید "احمد شمسی‌پور"

خبرگزاری تسنیم: مردم استان قزوین و شهر محمدیه با حضور پرشور خود در مراسم خوش آمدگویی از خانواده شهید احمد شمسی‌پور نشان دادند که همواره حامی و پشتیبان خانواده‌های شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مراسم خوش آمدگویی از خانواده شهید احمد شمسی‌پور شامگاه سه‌شنبه با حضور آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، محمدرضا میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، سلمان امیری جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، حجت‌الاسلام سیدحسن موسوی‌موینی امام جمعه شهر محمدیه و جمعی از مسئولان استانی دیگر برگزار شد.

این مراسم به مناسبت شناسایی هویت شهید احمد شمسی پور که چند سالی از او شهید به عنوان شهید گمنام یاد می‌شد، برگزار شد.

شهید احمد شمسی‌پور سال 61 در سنی کمتر از 20 سال از شهرستان کرج به لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) ملحق شد و در جبهه حق علیه باطل در عملیات مسلم‌ بن عقیل به درجه شهادت نائل گردید.

در ادامه این مراسم مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: مردم استان قزوین و شهر محمدیه با حضور خود در مراسم خوش آمدگویی از خانواده شهید احمد شمسی‌پور ثابت کردند که همواره حامی و پشتیبان خانواده‌های شهدا هستند و برای حفظ و حراست از ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس آمادگی بسیار بالایی دارند.

وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در اینگونه مراسمات خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در اینگونه مراسمات می‌تواند موجب تسکین و آرامش خانواده‌های شهدا و ایثارگران شود که خوشبختانه امروز شاهد استقبال پرشور مردم شهر محمدیه و استان قزوین از خانواده شهید احمد شمسی‌پور بودیم.

وی بیان کرد: حدود شش یا هفت سال پیش تیم تفحص و جست‌وجوی شهدای گمنام پیکر پاک شهید احمد شمسی‌پور را پیدا کرد و در سال 89 پیکر پاک این شهید بزرگوار در مزار شهدای گمنام شهر محمدیه به خاک سپرده شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در پاسخ به این سوال که چگونه هویت شهید احمد شمسی‌پور شناسایی شد، تصریح کرد: هویت شهید شمسی‌پور توسط آزمایشات DNA که از مادر و برادر این شهید بزرگوار صورت گرفت، شناسایی شد.

گزارش از پویا فلاحی‌دهشال

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon