اعزام گروه رسانه‌ای شهید رهبر برای پوشش صعود ۱۵ هزار نفری به ارتفاعات بازی‌دراز

اعزام گروه رسانه‌ای شهید رهبر برای پوشش صعود 15 هزار نفری به ارتفاعات بازی‌دراز

خبرگزاری تسنیم: معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه از اعزام گروه جهاد رسانه‌ای شهید رهبر متشکل از اصحاب رسانه‌های کشوری برای پوشش خبری برنامه‌های صعود ۱۵ هزار نفری بسیجیان به ارتفاعات بازی‌دراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجتبی بیاتی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، از اعزام گروه جهاد رسانه‌ای شهید رهبر متشکل از اصحاب رسانه‌های کشوری برای پوشش خبری برنامه‌های صعود 15 هزار نفری بسیجیان به ارتفاعات بازی‌دراز خبر داد.

وی با اشاره به صعود 15 هزار نفری بسیجیان سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات بازی‌‌دراز گفت: این مراسم چهارم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود. یادواره شهدای بازی‌دراز در بقعه احمد بن‌اسحاق شهرستان سرپل‌ذهاب در سوم اردیبهشت ماه انجام می‌پذیرد و تدارک اسکان کاروان‌های شرکت‌کننده، خدمات رفاهی، فضاسازی مسیر صعود و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله اقداماتی رفاهی برای زائران این سفر معنوی است.

بیاتی تصریح کرد: سخنرانی یادگاران هشت سال دفاع مقدس و اجرای نمایش ورزش باستانی توسط باستانی‌کاران کرمانشاهی در این صعود در نظر گرفته شده و مؤسسات فرهنگی در سطح استان به ارائه خدمات به کاروان‌ها می‌پردازند.  اعزام گروه جهاد رسانه‌ای شهید رهبر متشکل از تیم اصحاب رسانه‌های کشوری برای پوشش خبری برنامه‌های این مراسم باشکوه نیز انجام می‌گیرد. اصحاب رسانه‌های مختلف کشور رویدادهای دیدنی، لحظات ناب صعود به ارتفاعات بازی‌دراز و حال و هوای معنوی این مراسم فرهنگی و معنوی را به صورت جهادی و گسترده انعکاس می‌دهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل