ضرورت ترمیم حقوق فرهنگیان؛ مطالباتی که سال‌ها پرداخت نشده است

ضرورت ترمیم حقوق فرهنگیان؛ مطالباتی که سال‌ها پرداخت نشده است

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به کم لطفی‌های صورت گرفته به فرهنگیان گفت: حقوق پایه فرهنگیان نه تنها افزایش قابل قبولی نیافته بلکه بخشی از مطالبات و معوقات فرهنگیان شاغل و بازنشسته از سال‌های گذشته پرداخت نشده است.

جبار کوچکی نژاد، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: هم‌اکنون در رابطه با وضعیت معیشتی فرهنگیان کم لطفی‌هایی از سوی دولت و مجلس صورت می‌گیرد و نه تنها حقوق فرهنگیان افزایش نیافت بلکه مطالبات سال‌های گذشته نیز پرداخت نشده است.

وی افزود: وزیر آموزش‌وپرورش طی گزارشی به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد که با تامین اعتبار لازم 20 درصد مطالبات فرهنگیان را پرداخت خواهیم کرد. هم اکنون اختلاف بسیاری بین حقوق دریافتی معلمان باسایر کارکنان دولت وجود دارد، بنابراین باید بیشتر بر نظام هماهنگ تاکید شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد:‌ بخشی از مطالبات فرهنگیان از سال 87 باقی مانده و پرداخت نشده است این در حالی است که طی روزهای گذشته یکی از روزنامه‌های کشور کاریکاتوری را چاپ کرد که توهین به جامعه فرهنگیان بود بنابراین مسئولان این روزنامه و شهرداری تهران باید دراین زمینه توضیحات لازم را ارائه کنند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon