۱۶ مجتمع آبرسانی روستایی خوزستان در سال ۹۴ به بهره برداری می‌رسد


16 مجتمع آبرسانی روستایی خوزستان در سال 94 به بهره برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت: ۱۶ مجتمع ابرسانی روستایی خوزستان در شهرستان اهواز، دزفول، شوشتر و هفتگل در سال ۹۴ به بهره برداری می‌رسد.

درویشعلی کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: در سال 94 حدود 16 مجتمع آب‌رسانی را در شهرستان‌های اهواز، شوشتر، دزفول وهفتگل به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: با راه اندازی این مجتمع‌ها پیش بینی می‌شود 500 تا 600 روستا در خوزستان از نعمت آب بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل آب و فاضلاب روستایی خوزستان با شاره به آب‌رسانی با تانکر، بیان کرد: در حال حاضر این تعداد روستا با تانکر آب رسانی می‌شوند و تلاش می‌شود با راه اندازی این مجتمع‌ها، روستا‌ها از این وضعیت آب‌رسانی با تانکر‌‌‌ رها شوند.

کریمی به اولویت اصلی اداره کل آب و فاضلاب روستایی خوزستان اشاره کرد و گفت: در سال 94 اولویت اصلی اداره کل آب و فاضلاب استان خوزستان راه اندازی این مجتمع‌ها و آب‌رسانی به روستا‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به اعتبار خوبی که امسال با عنایت مقام معظم رهبری تصویب شده، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر آب‌رسانی به روستا‌ها اعتبار خوبی برای این پروژه‌ها مصوب کرده است.

کریمی عنوان کرد: با توجه به اینکه اعتباری بالغ بر 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی مصوب شده برای آب‌رسانی به روستا‌ها پیش بینی می‌شود سهم قابل توجهی به استان خوزستان اختصاص پیدا کند.

مدیر کل آب و فاضلاب روستایی خوزستان اظهار داشت: اولویت دوم این اداره بازسازی شبکه‌های فرسوده است. بالای 60 درصد از شبکه‌های آب‌رسانی فرسوده و قابل استفاده نیست.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon