کمالوند در روز بازگشت تارتار به دنبال فرار از قعر جدول

کمالوند در روز بازگشت تارتار به دنبال فرار از قعر جدول

خبرگزاری تسنیم: تیم گسترش فولاد تبریز روز جمعه و در یک دیدار خانگی از تیم صبای قم که مهدی تارتار سرمربی گری آن را بر عهده دارد پذیرائی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، جام خلیج‌فارس روز جمعه با دیدار تیم‌هایی آغاز می‌شود که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته و آخرین دیدار خود را روز پنجشنبه و یا جمعه گذشته انجام داده‌اند.

بقاء در لیگ برتر درگرو برد مقابل سایپا

شاگردان فراز کمالوند این هفته مقابل تیمی قرار می‌گیرند که سرمربیگری آن را مهدی تارتار سرمربی سابق گسترش فولاد بر عهده داشته است.
گسترش فولاد با برد در این دیدار که روز جمعه و از ساعت 18 در استادیوم اختصاصی گسترش فولاد آغاز می‌شود می‌تواند بقاء خود در لیگ برتر را تا حدود زیادی قطعی کرده و با آسودگی خیال بیشتری به چند دیدار باقی‌مانده بی اندیشد.

صبا و شرایط بهتر از گسترش فولاد

تیم گسترش فولاد تبریز که در حال حاضر وضعیت چندان خوبی را در جدول رده‌بندی ندارد و با کسب 26 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد این هفته در خانه از تیمی پذیرائی می‌کند که وضعیت بهتری را نسبت به گسترش فولاد دارد و از خطر سقوط به دسته پائین تر نیز رنج نمی‌برد.

صبای قم که امسال با وجود تغییراتی که در رأس کادر فنی خود ایجاد کرده توانسته نتایج بهتری را نسبت به تیم‌هایی بگیرد که بودجه‌ای تقریباً شبیه به آن‌ها را بر روی تیم خود گذاشته است.

جهنمی که در قعر جدول به پاست

شاگردان فراز کمالوند که با برد روحیه بخشی که مقابل ملوان بندرانزلی در هفته بیست و پنجم کسب کردند امیدهای زیادی را برای بقاء در رقابت‌های لیگ برتر در دل هواداران فوتبال آذربایجان کاشتند اما با باختی که هفته گذشته و در مشهد مقابل پدیده متحمل شدند دوباره وضعیت خود را سخت‌تر از قبل کردند.

گسترشی‌ها هر چند در هفته‌های گذشته توانستند خود را تا حدودی از جمع قعرنشینان جدا کنند اما آنان خطر از دست دادن رتبه کنونی خود را هرروز بیشتر از دیروز احساس می‌کنند و این را به‌خوبی می‌دانند که لغزیدن یک‌لحظه‌ای پایشان می‌تواند آنان را دوباره به جهنم قعر جدولی‌ها بازگرداند.

شناخت تارتار از بازیکنان سابق خود

مهدی تارتار که در نیمه‌های فصل گذشته و پس از برکناری رسول خطیبی از سمت سرمربیگری گسترش فولاد به آبی پوشان تبریزی پیوست امسال نیز در آغاز کار به‌عنوان سرمربی بر روی نیمکت گسترشی‌ها نشست اما نتوانست نتایج نسبتاً خوب سال گذشته را جبران کند و قبل از آغاز نیم‌فصل دوم جای خود را به فراز کمالوند داد.

سرمربی کنونی سایپا و سابق گسترش فولاد که هم‌اکنون به‌خوبی از بازیکنان سابق خود شناخت دارد و با تفکرات آنان نیز آشناست می‌تواند از این شناخت خود استفاده کرده و به‌نوعی این شناخت را ضمیمه ضربه زدن به بازی باکیفیت تیم گسترش فولاد کند.

کاپیتان گسترش فولاد تنها محروم این دیدار

مرتضی اسدی کاپیتان باتجربه گسترشی‌ها که هفته گذشته در دیدار مقابل پدیده مشهد از زمین‌بازی اخراج شد در این دیدار نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و به همین خاطر شاید در این دیدار علیرضا میر شفیعیان جایگزین این بازیکن در قلب خط دفاعی تیم گسترش فولاد شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon