مرغ تولیدی مازاد بر نیاز قزوین به خارج از کشور صادر می‌شود


مرغ تولیدی مازاد بر نیاز قزوین به خارج از کشور صادر می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای تنظیم بازار و افزایش تعاملات با کشورهای خارجی، مرغ تولیدی مازاد بر نیاز قزوین به خارج از کشور صادر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، نیازعلی ابراهیمی پاک پیش از ظهر امروز در  جلسه مشترک با اتحادیه و کشتارگاه‌های مرغ استان قزوین که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت:  در راستای تنظیم بازار و افزایش تعاملات با کشورهای خارجی، مرغ تولیدی مازاد بر نیاز قزوین به خارج از کشور صادر می‌شود.

وی بیان کرد: در زمینه ارتقاء کیفیت فرآورده‌های گوشتی و در راستای افزایش بهره‌وردی در تولید مرغ و استفاده بهینه از مرغ‌های تولیدی مازاد باید اقدامات لازم انجام شود و همه دستگاه‌های اجرایی مربوط در این زمینه تعامل و مشارکت داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: استان قزوین از ظرفیت مناسبی در زمینه تولید مرغ برخوردار است که این ظرفیت‌ها باید شناسایی و  در  راستای استفاده بهینه از این ظرفیت اقدامات و فعالیت‌های لازم انجام شود.

ابراهیمی پاک با اشاره به ارائه تسهیلات ویژه به مرغداران استان قزوین خاطرنشان کرد: به منظور ارتقاء عملکرد ولیدکنندگان مرغ در استان، تسهیلات ویژه‌ای در زمینه ارتقاء عملکرد تولیدکنندگان و افزایش تولیدات در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: در زمینه رعایت بهداشت و استانداردهای لازم برای تولید فرآورده‌های گوشتی باید اقدامات لازم انجام شود و در این راستا کارگاه‌های آموزشی برای تولیدکنندگان برگزار شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon