آخرین پرواز عمره ۴ صبح امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) نشست


آخرین پرواز عمره 4 صبح امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) نشست

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: آخرین پرواز عمره ۴ صبح امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) نشست.

سعید اوحدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه بامداد امروز آخرین پرواز عمره در فرودگاه حضرت امام روی زمین نشست اظهار داشت: پلیس و دستگاه قضایی عربستان هیچ توجیهی برای تعلل در محاکمه آن دو پلیس ندارند و باید هر چه سریع‌تر این محاکمه صورت گیرد.

وی اضافه کرد: محاکمه دو پلیس سعودی کف خواسته‌های سازمان حج و زیارت ایران است و علاوه بر آن حصول اطمینان امنیت زائر باید برای ما ایجاد شود تا دوباره عمره را شروع کنیم.

پرداخت قسط دوم حج تمتع از شنبه به مدت 10 روز

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوحدی همچنین در خصوص زمان پرداخت قسط دوم هزینه سفر حج تمتع اعلام کرد: پرداخت قسط دوم از شنبه 5 اردیبهشت از طریق شعب بانک ملی آغاز و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

وی ضمن تشکر از زائران عزیزی که قسط اول سفر حج خود را به موقع پرداخت کرده‌اند، تأکید کرد: امیدواریم زائران متقاضی حج تمتع نسبت به پرداخت قسط دوم نیز در زمان مقرر اقدام کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص خدمات این سازمان در حج تمتع نیز از رشد قابل توجه کیفیت هتل‌های اجاره شده سخن گفت و اعلام کرد: با وجود افزایش 8 درصدی نرخ تسعیر ارز و همچنین افزایش کیفیت 25 درصدی امکانات اقامتی، نه تنها افزایش قیمتی را برای حجاج عزیز نداشتیم بلکه هزینه سفر حج سال جاری 5 درصد نیز کاهش یافته است.

از ابتدای عملیات اعزام زائران ایرانی به عمره تا روز 24 فروردین 94 تعداد 410 هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی مشرف شده‌اند. ضمناً سفر حج تمتع از اول شهریور آغاز خواهد شد و حجاج عزیز در قالب 453 کاروان که 58 درصد آنها مدینه قبل هستند، عازم سفر حج خواهند شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon