آزمایشگاه ها و کارخانه‌های مرگ داعش در غرب عراق


آزمایشگاه ها و کارخانه‌های مرگ داعش در غرب عراق

خبرگزاری تسنیم: منابع عراقی از اقدامات خرابکارانه و ویران گر داعش در ایجاد آزمایشگاه های سلاح شیمیایی و کارخانه های توسعه موشک های محلی که قدرت تخریبی و کشتار بالا دارد،پرده برداشتند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه المدی پرس، یک منبع وابسته به عملیات الانبار فاش کرد: داعش آزمایشگاه های شیمیایی و کارخانه های ساخت موشک های محلی مجهز به گاز کلر و صنعت تولید خمپاره‌های سمی برای هدف قرار دادن نیروهای امنیتی و غیرنظامیان بی‌گناه در اختیار دارد.

این منبع بیان کرد: داعش کارشناسانی در اختیار دارد که از یکسال قبل پس از سیطره بر بیشتر شهرهای الانبار اقدام به دایر کردن آزمایشگاه های شیمیایی و کارخانه های کرده است. داعش موشک های را توسعه داده و با بکارگیری کپسول های اکسیژن بیمارستانی، قدرت تخریبی و کشتار موشک ها را زیاد کرده است.

به گفته این منبع، آزمایشگاه ها و کارخانه های ساخت موشک سمی داعش در کارخانه یخ قدیم در منطقه صنعتی فلوجه و کارخانه سیمان القائم در غرب الانبار قرار دارد و یک کارخانه دیگر نیز در انبارهای کشاورزی در هیت و نیز برخی کارخانه ها و آزمایشگاه ها در دیگر شهرهای الانبار قرار دارد.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان