واکنش گواردیولا به رویارویی بایرن مونیخ و بارسلونا


واکنش گواردیولا به رویارویی بایرن مونیخ و بارسلونا

خبرگزاری تسنیم: قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای سرمربی باواریایی‌ها فرصت بازگشت به خانه تیمی را فراهم کرد که درخشان‌ترین روزهای دوران مربیگری‌اش را در آن تجربه کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برای دومین بار در سه فصل گذشته، قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بایرن مونیخ و بارسلونا را برابر هم قرار داد تا پپ گواردیولا، سرمربی باواریایی‌ها به نیوکمپ برگردد، جایی که به همراه بارسلونا 14 قهرمانی کسب کرد و به موفق‌ترین سرمربی تاریخ این تیم تبدیل شد.

گواردیولا که برای اولین بار پس از جدایی‌اش از کاتالان‌ها رودرروی شاگردان قدیمی‌اش قرار می‌گیرد، در این خصوص اظهار داشت: در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان شما همیشه با تیم‌های بزرگی روبه‌رو‌ می‌شوید. پارسال ما با رئال مادرید روبه‌رو شدیم و امسال با بارسلونا.

گواردیولا ادامه داد: من برای بارسا احترام فراوانی قائل هستم و خوشحالم که این فرصت را به دست آورده‌ام که در دوران مربیگری‌ام با این تیم روبه‌رو شوم اما در نهایت این دو بازی هم مانند سایر بازی‌ها هستند. ما می‌خواهیم بارسلونا را شکست دهیم اما حریف تیم باکیفیتی است. این اولین باری است که من به بارسلونا برمی‌گردم و به همین دلیل برایم دیداری خاص و احساسی است.

دیدار رفت تیم‌های بایرن مونیخ و بارسلونا 15 اردیبهشت در ورزشگاه نیوکمپ و دیدار برگشت آنها 23 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon