باند «سیروس سیا» متلاشی شد

باند «سیروس سیا» متلاشی شد

خبرگزاری تسنیم: سرکلانتر نهم پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری «سیروس» و همدست سابقه دارش، از متلاشی شدن باند سرقت و زورگیری «سیروس سیا» خبر داد.

سرهنگ خلیل شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دستگیری دو زورگیر مسلح در منطقه قیامدشت اظهار داشت: ساعت 5 عصر روز دوم اردیبهشت ماه امسال، مرد جوانی با مراجعه به کلانتری 174 قیامدشت، از به سرقت رفتن گوشی موبایلش توسط دو مرد زورگیر مسلح خبر داد.

سرکلانتر نهم پایتخت افزود: به دنبال گزارش این سرقت، ماموران پلیس ضمن بررسی موضوع و پس از اطمینان از صحت گفته‌های این مرد جوان، در محل سرقت حاضر شدند و در تحقیقات اولیه، موفق به شناسایی یکی از سارقان زورگیر به نام «سیروس» و معروف به «سیروس سیا» شدند.

وی ادامه داد: با شناسایی «سیروس سیا» که از اتباع کشور افغانستان است، دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت و ماموران پلیس، موفق شدند تا وی را در یکی از تعمیرگاه‌های این منطقه، دستگیر کنند.

شهبازی با بیان اینکه «سیروس سیا» پس از دستگیری و در تحقیقات بدوی، به ارتکاب سرقت و زورگیری اعتراف کرد، افزود: با اعتراف «سیروس سیا» به سرقت و زورگیری مسلحانه، شناسایی سارق و همدست وی نیز آغاز شد که در تحقیقات تکمیلی مشخص شد، «سیروس سیا» به همراه یکی از سابقه‌داران منطقه «حصار امیر»، به نام «جمشید»، اقدام به زورگیری و سرقت موبایل کرده اند.

سرکلانتر نهم پلیس پایتخت با اشاره به قرار صوری پلیس برای دستگیری «جمشید»، گفت: پس از شناسایی همدست «سیروس سیا»، ماموران در قراری صوری، توانستند «جمشید» را از مخفیگاه خود خارج و در محل ملاقات صوری، غافلگیر و دستگیر کنند.

وی ادامه داد: «جمشید» که با دیدن ماموران در محل ملاقات، کاملاً غافلگیر و شوکه شده بود، برای فرار از دست پلیس به آن‌ها حمله‌ور شد و قصد داشت با چاقو به یکی از ماموران صدمه زده و از مهلکه فرار کند که خوشبختانه با هوشیاری ماموران، بلافاصله دستگیر شد.

شهبازی در پایان خاطرنشان کرد که هر دو متهم دستگیر شده، جهت سیر مراحل قانونی و تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon