۱۱ کانکس در اختیار حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی مسکن مهر بوشهر قرار گرفت


11 کانکس در اختیار حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی مسکن مهر بوشهر قرار گرفت

خبرگزاری تسنیم: فرماندار بوشهر گفت: برای اسکان موقت حادثه دیدگان آتش‌سوزی مجتمع مسکن مهر بوشهر ۱۱ کانکس در اختیار آسیب دیدگان قرار گرفت.

حسن ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه حادثه آتش سوزی ساعت 12و 45 دقیقه ظهر روز گذشته در مجتمع مسکن مهر بوشهر رخ داد اظهار داشت: این حادثه در شش بلوک با مجموع 36 واحد از پروژه مسکن مهر شهرک ولایت کوی امام حسین (ع) منطقه صلح آباد بوشهر به وقوع پیوست.

وی خاطر نشان کرد: در نخستین ساعت اولیه وقوع حادثه به همراه مسئولان دستگاه‌های خدماتی و اجرایی شهرستان بوشهر در محل حادثه حضور یافته و وضعیت را از نزدیک بررسی کردیم.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه شش واحد مسکونی غیر قابل سکونت است تصریح کرد: به سبب شدت خسارت شش واحد مسکونی غیر قابل استفاده و 24 واحد نیز بخاطر خسارت جدی به تاسیسات، سقف،  آب، برق و گاز وارد شد بیش از 40 درصد خسارت دیدند.

ابراهیمی بیان کرد: با تمهیدات اتخاذ شده 11 کانکس با مشارکت شهرداری ، هلال احمر و راه و شهرسازی تجهیز و در اختیار آسیب دیدگان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تعدادی از خانواده‌های خسارت دیده در منازل بستگان خود ساکن شده‌اند افزود: برخی از این آسیب دیدگان که محلی برای اسکان نداشتند   کانکس مجهز شده در اختیارشان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با مشارکت هلال احمر امکانات مورد نیاز در اختیار آسیب دیدگان قرارگرفته است گفت: امکانات اولیه شامل آب، برق و وسایل مورد نیاز افراد خسارت دیده  فراهم  و در اختیارآنان قرار گرفته است.


ابراهیمی با بیان اینکه یک نفر در این حادثه 95 درصد صدمه دیده است گفت: تعداد 6 نفر در این حادثه مصدوم شدند که از این تعداد،  2 نفر آتش نشان و 1 نفر از نیرو های امدادگر هلال احمر و 3 نفر دیگر از ساکنان بودند که  تنها یک نفر در بخش ای سی یو بیمارستان سوختگی گناوه بستری است و 5 نفر دیگر از بیمارستان مرخص شدند.

وی با اشاره به اینکه خسارت آسیب دیدگان در دست بررسی است گفت: تیم‌های کارشناسی در حال بررسی دقیق میزان خسارت وارده هستند.

فرماندار بوشهر افزود: ستاد بحران شهرستان بوشهر تشکیل جلسه داده است که در این نشست راههای جبران خسارت حادثه دیدگان بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon