واکنش وزیر بهداشت درباره مرگ مادر سردشتی و آخرین خبرها از تعرفه‌ها

واکنش وزیر بهداشت درباره مرگ مادر سردشتی و آخرین خبرها از تعرفه‌ها

خبرگزاری تسنیم: وزیر بهداشت با اعلام آخرین وضعیت تعرفه‌های پزشکی، درباره مرگ مادر سردشتی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، سید حسن هاشمی در حاشیه یازدهمین دوره اعطای نشان ایمنی و سلامت ایران درباره ارتباط وزارت بهداشت در زمینه مرگ مادر سردشتی اظهار داشت: این حادثه آن طور که در فضای مجازی منتشر شد، نبود و معده این مادر برداشته نشده بود و واقعا این مساله مانند طنز بود، بلکه مرگ این مادر به دلیل خونریزی بود و بنده نیز دو گروه را فرستادم تا تحقیقات لازم را انجام دهند و پرونده آن نیز به دستگاه قضایی ارسال و با متخلفان احتمالی برخورد شود.

وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت تعرفه‌ها نیز گفت: قرار بر این بود تا آخر فروردین‌ تعرفه‌ها اعلام شود، بنابراین امروز یا این هفته تعرفه‌ها اعلام می‌شود که بیشتر نیز مربوط به حق‌العلاج و سرپایی است.

هاشمی افزود: با تعداد کنونی ناظران نمی‌توان عملکرد مناسبی از این سازمان و وزارتخانه انتظار داشت. به هر حال در بحث نظارت، دولت و مجلس شورای اسلامی باید موضوع را جدی بگیرند، زیرا نظارت هزینه و اعتبار می خواهد و باید در اختیار سازمان غذا و دارو و سازمان دامپزشکی قرار گیرد.

وزیر بهداشت در مورد انتشار اسامی متخلفان روغن پالم نیز عنوان کرد: دستگاه قضا باید اجازه انتشار اسامی متخلفان را بدهد.

هاشمی در مورد میزان واردات پالم به کشور گفت: سال گذشته واردات پالم 30 درصد کاهش داشت و امسال نیز امیدواریم با تشکیل شورای امنیت غذا، این میزان 15 درصد دیگر کاهش یابد.

وزیر بهداشت با خطاب قرار دادن سازمان‌های دامپزشکی و غذا و دارو بر نظارت‌های بیشتر بر محصولات مواد غذایی تاکید کرد و افزود: وقتی بازار آشفته می‌شود متاسفانه تولیدکنندگانی هم که خوب کار می‌کنند تحت‌الشعاع قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ 

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon