دوره‌های آموزشی الکترونیکی امداد و نجات در گیلان برگزار می‌شود


دوره‌های آموزشی الکترونیکی امداد و نجات در گیلان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: به منظور ارتقاء سطح علمی و امدادی کارکنان هلال احمر موسسه علمی کاربردی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی الکترونیکی و بین المللی برای ۵۷۱ نفر از مدیران و پرسنل هلا ل احمر کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر گیلان، علیرضا خصوصی  اظهار داشت: 26 هزار و 138 تن از آمدادگران ، جوانان،  داوطلبان و دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در 851 دوره آموزشی که در حوزه‌های مختلف هلال احمر برگزار شد شرکت کردند.

وی با اشاره به مسئولیت هلال احمر در کارگروه آموزش همگانی در سطح عموم و تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر همچنین تاکید بر ارتقاء سطح آموزش عموم در مقابله با حوادث، افزود: با توجه به حادثه خیز بودن استان گیلان جمعیت هلال احمر تلاش می‌کند تا با اطلاع رسانی  و ارتباط با نهادهایی مانند آموزش و پرورش و همچنین جذب جوانان و داوطلبان علاقه‌مند آموزش را در سطح استان نهادینه کند که خوشبختانه در سال گذشته استقبال خوبی در زمینه فراگیری آموزش‌های همگانی، عمومی، تخصصی، پایه داوطلبی ویژه دانش آموزان در استان شده است.

مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: 9530 تن  در دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه (35 ساعته حضوری و نیمه حضوری )  5 هزار و 820  تن از داوطلبان در دوره آموزشی مهارت داوطلبی ( 40 ساعت نیمه حضوری)،   11526 نفر از دانش آموزان دختر و پسر در سه مقطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان در دوره 12 ساعته ویژه دبستان و 25 ساعته ویژه راهنمایی  و دبیرستان در قالب سند راهبری 2020 فدراسیون جهانی حضور یافتند.

خصوصی افزود: به منظور ارتقاء سطح علمی و امدادی کارکنان هلال احمر موسسه علمی کاربردی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی الکترونیکی و بین المللی برای 571 نفر از مدیران و پرسنل هلال احمر کرده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon