بصیری پور: اعضای شوراهای اسلامی سراسر کشور با رئیس جمهور دیدار می‌کنند‌


بصیری پور: اعضای شوراهای اسلامی سراسر کشور با رئیس جمهور دیدار می‌کنند‌

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای عالی استان‌ها از برگزاری اجلاس شورای عالی استان‌ها در روز ۱۰ اردیبهشت در تهران خبر داد و گفت: اعضای شوراهای اسلامی سراسر کشور با رئیس جمهور دیدار می‌کنند.

غلامرضا بصیری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: همزمان با هفته بزرگداشت شوراها، اعضای شوراهای اسلامی سراسر کشور با رئیس جمهور دیدار می‌کنند و نقطه نظرات خود را با وی در میان می‌گذارند.

رئیس شورای عالی استان‌ها بیان کرد: همچنین ارائه گزارش عملکرد شورای عالی استان‌ها در صحن علنی مجلس همزمان با این هفته انجام می‌شود.

بصیری پور خاطرنشان کرد: جلساتی نیز در استان‌های مختلف از جمله دیدار با نماینده ولی فقیه استان‌ها، حضور در شوراهای شهر، برگزاری مصاحبه‌های تلویزیونی با مردم استان‌های مختلف در دستور کار قرار دارد.

وی از برگزاری اجلاس شورای عالی استان‌ها در روز 10 اردیبهشت در تهران خبر داد و گفت: این جلسه در صحن قدیم مجلس برگزار می‌شود.

عضو شورای شهر مشهد مقدس اظهار داشت: در هفته بزرگداشت شورا به دنبال پویایی فعالیت شوراها هستیم که به همین منظور به سراغ افرادی می‌رویم که شورا باور و خودباوری در شوراها را داشته باشند. فردی که شوراباور است، شورایاور نیز است و به دنبال این هستیم که همه افراد شوراباور در نظام حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران تقویت شوند.

وی به برنامه‌های در دستور کار امسال شورای عالی استان‌ها اشاره و گفت: این برنامه‌ها در 12 محور تدوین شده که از مهمترین اولویت‌های آن پویایی شوراها است.

بصیری پور سفرهای استانی را برنامه دیگر در دستور کار شورای عالی استان‌ها خواند و گفت: این سفرها هفته‌ای یک بار انجام می‌شود؛ ارتباط با مسئولان کشوری از طریق ویدئو کنفرانس، تعامل شورا با مجموعه دولت از طریق تنظیم تفاهمنامه، اجرای جشنواره شورای برتر از جمله برنامه‌های دیگر شورای عالی استان‌ها در سال جاری است.

رئیس شورای عالی استان‌ها بیمه کردن اعضای شوراهای کشور، احیاء و زنده‌کردن شورای شهرستان‌ها، تعامل جدی با مجلس شورای اسلامی در ارائه طرح‌ها و پیگیری جدی لایحه مدیریت واحد شهری را از دیگر اولویت‌های شورای عالی استان‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon