کی‌روش: الان زمان متعهد شدن است نه قول دادن


کی‌روش: الان زمان متعهد شدن است نه قول دادن

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بر لزوم حمایت از این تیم تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش در پایان نشست امروز (شنبه) خود با علی کفاشیان و رضا حسنی‌خو ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: جلسه خیلی خوبی داشتیم. بعد از جلسه با کفاشیان صحبت کردم و گفتم نقطه نظرات بسیار خوبی در جلسه امروز رد و بدل شد. ورود حسنی‌خو از سوی وزارت ورزش به جلسه من و کفاشیان بسیار مثبت بود تا برای موفقیت تیم ملی حمایت همه جانبه را داشته باشیم.

این مربی پرتغالی تصریح کرد: مهمترین مسئله این است که باید تمام امکاناتی را که برای موفقیت در جام جهانی مهم است، فراهم کنیم. چنانچه شرایط و امکانات مهیا باشد امکان موفقیت در جام جهانی وجود خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: مبنای موفقیت‌های بزرگ، حمایت‌های بزرگ است. هم‌اکنون زمان متعهد شدن است. الان زمان قول دادن نیست، زمان انجام تعهد است. بنا بر قول‌ها و وعده‌ها نمی‌توانیم موفق شویم. فقط تعهد است که باعث موفقیت می‌‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: تنها راه موفقیت این است که با تعهد کامل راهکاری مناسب پیدا کنیم. در حال حاضر خوش‌بین هستم و با نگاهی مثبت دنبال راهکار خواهم بود اما دیگر زمان قول دادن تمام شده است و اکنون زمان تعهد است.

کی‌روش در خاتمه تأکید کرد: از این مرحله به بعد همه باید دست به دست هم داده و راهکار ارائه دهیم. با اتحاد و یکدلی می‌توانیم موفق باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال به دیگر سؤالات مطرح شده پاسخ نداد و تأکید کرد که دیگر پاسخگوی پرسش دیگری نخواهد بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon