احکام انضباطی دیدار سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک صادر شد


احکام انضباطی دیدار سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک صادر شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سپیدرود گیلان گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص اتفاقات پیرامون بازی سپیدرود رشت و آلومینیوم سازی اراک صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مجتبی پورمحسن ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رای کمیته انضباطی در مورد اتفاقات بازی سپدرود رشت و آلومینیوم سازی اراک صادر شد، اظهار داشت: در پی اتفاقات روی داده شده در حین و پس از مسابقه دو تیم سپیدرود رشت با آلومینیوم سازی اراک کمیته انضباطی فدراسیون طی حکمی مهدی پاشازاده سرمربی تیم آلومینیوم اراک را سه جلسه از همراهی این تیم محروم کرد.

وی افزود: طی این حکم آقایان نیک سیرت و مقدسی کم مربیان آلومینیوم سازی به توبیخ کتبی در پرونده محکوم شد و  طی تصمیم کمیته انضباطی دو باشگاه سپیدرود و آلومینیوم‌سازی به دلیل تخلفات تماشاگرانشان به دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

مدیرعامل سپیدرود گیلان گفت:  مهدی پاشازاده سرمربی تیم آلومینیوم اراک به دلیل اهانت به داور، رفتار غیر ورزشی و ایجاد وقفه در روند مسابقه طی مواد 61، 63، 64 و 66 آیین نامه انضباطی یه سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

پورمحسن خاطرنشان کرد: تیم آلومینیوم اراک به دلیل تخلف تماشاگران مربوط مبنی به فحاشی، پرتاب اشیاء و تاحیر در ورود به زمین طی مواد 78 و 79 آیین نامه انضباطی به تذکر و جریمه بیست میلیون ریالی محکوم گردید.

وی افزود: تیم سپیدرود رشت به دلیل تخلف تماشاگران مبنی بر فحاشی و اهانت به عوامل تیم میهمان طی مواد 78 و 79 آیین نامه انضباطی به تذکر و جریمه بیست میلیون ریالی محکوم شد.

مدیرعامل سپیدرود گیلان اظهار داشت: نیک سیرت و مقدسی از عوامل فنی تیم آلومینوم اراک به دلیل رفتار غیر ورزشی و خلاف وظایف حرفه‌ای مدیریت طی بندهای 1 و 3 آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی با درج در پرونده محکوم شدند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon