تدوین آیین‌نامه تخصیص یارانه صنعت و معدن ۲ هفته پیش شروع شد


تدوین آیین‌نامه تخصیص یارانه صنعت و معدن 2 هفته پیش شروع شد

خبرگزاری تسنیم: معاون امور صنایع وزیر صنعت با بیان اینکه رقم ۲ هزار میلیارد تومان از منابع ۹۲۰۰ میلیاردی بخش تولید برای حوزه صنعت و معدن پیشنهاد شده است، گفت: از دو هفته گذشته تدوین آیین نامه در دستور کار سازمان مدیریت قرار گرفته است.

محسن صالحی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه امسال عزم دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی پرداخت سهم تولید از منابع قانون هدفمندی یارانه‌ها است، اظهار داشت: هم اکنون که در ابتدای سال قرار داریم سازمان مدیریت و برنامه ریزی موظف است تا آیین نامه اجرایی این موضوع را به تصویب هیأت دولت برساند.

 وی با بیان اینکه از دو هفته گذشته تدوین این آیین نامه در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار گرفته است، افزود: در این آیین نامه پیشنهادات مختلفی در نحوه تخصص سهم تولید از هدفمندی یارانه‌ها مطرح شده است.

معاون امور صنایع وزارت صنعت اضافه کرد: در حال حاضر رقم 2 هزار میلیارد تومان از منابع 9 هزار و 200 میلیاردی بخش تولید برای حوزه صنعت و معدن پیشنهاد شده است.

صالحی نیا با بیان اینکه امیدواریم این آیین نامه حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه به تصویب هیأت دولت برسد، گفت: اگر یارانه بخش تولید در سال گذشته پرداخت می‌شد به طور حتم موضوعات ارتقاء و بهره وری خطوط تولید و میزان مصرف انرژی واحدها با سرعت بیشتری همراه می‌شد.البته امسال هم همین اهداف را پیگیری می‌کنیم.

 انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه