شیمیدر و نیروی زمینی به لیگ برتر بسکتبال صعود کردند

شیمیدر و نیروی زمینی به لیگ برتر بسکتبال صعود کردند

خبرگزاری تسنیم: پرونده مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال دسته یک باشگاه‌های کشور با فینالیست شدن تیم‌های شیمیدر و نیروی زمینی تهران بسته شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، سومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال دسته یک باشگاه‌های کشور در تهران  و اراک برگزار شد.

در تهران، تیم شیمیدر میزبان کاله مازندران بود. برنده این دیدار حساس که در وقت قانونی با تساوی 69 بر 69 به پایان رسید به وقت اضافه کشیده شد. در 10 دقیقه پایانی، تیم شیمیدر که از یک شکست خانگی گریخته بود نمایش بهتری در زمین داشت و در نهایت با کسب دومین پیروزی خود با نتیجه 86 بر 81  و فینالیست شدند در سالن آزادی جشن صعود به لیگ برتر را گرفت.

در دیگر بازی این مرحله، تیم شهرداری اراک در خانه مقابل  نیروی زمینی قرار گرفت. در این دیدار تیم میزبان با نتیجه 59 بر 65 مغلوب نیروی شد. تیم تهرانی با 2  پیروزی پیاپی که در تهران و اراک به دست آورد حریف تیم شیمیدر در بازی فینال شد و صعودش به لیگ برتر را مسجل کرد.

تیم‌های شهرداری اراک و کاله مازندران نیز در بازی رده بندی برای رسیدن به جایگاه سوم  به رقابت با هم خواهند پرداخت و هر تیمی که موفق شود روی سکوی سوم قرار گیرد نیز جواز حضور در لیگ برتر فصل بعد را به دست می‌آورد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon