شاهین: فدراسیون کاراته، تنها فدراسیون کومیته است


شاهین: فدراسیون کاراته، تنها فدراسیون کومیته است

خبرگزاری تسنیم: کاتاروی تیم ملی کاراته ایران گفت: تیم ملی ایران در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی به هیچ وجه نتیجه فوق‌العاده‌ای بدست نیاورد و نسبت به دوره‌های قبلی به مدال‌های کمتری رسید.

احد شاهین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: اگر مدال‌های بدست آمده در رقابت‌های جهانی این دوره را با دوره قبلی مقایسه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که تیم ایران به جز مدال تیمی عملکرد ضعیف‌تری در آلمان داشته است. حتی در بازی‌های آسیایی اینچئون نیز نسبت به دوحه کمتر مدال گرفتیم.

وی ادامه داد: در دوحه تنها در بخش مردان 3 مدال طلا گرفتیم و این در حالی است که در این دوره دو مدال طلا بیشتر بدست نیاوردیم. فدراسیون در مورد رقابت‌های جهانی به نوعی بزرگ‌نمایی کرد تا نتایج را بسیار فوق‌العاده نشان دهد. فدراسیون کاراته تنها فدراسیون کومیته است و اصلا به کاتا توجهی ندارد.

کاتاروی تیم شهرداری تبریز عنوان کرد: با حمایت‌های شهرداری تبریز به دنبال حضور در لیگ جهانی هستیم که خرداد به میزبانی برزیل برگزار می‌شود. 6 دوره در این مسابقات فینالیست بوده‌ایم و به دنبال آن هستیم که در این دوره از مسابقات نیز به فینال برسیم و جام قهرمانی را از آن خود کنیم. بعد از این مسابقات برای رقابت‌های قهرمانی آسیا که شهریور به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود آماده خواهیم شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon