آزمون ادواری سنجش مهارت در شهرستان بوشهر برگزار می‌شود


آزمون ادواری سنجش مهارت در شهرستان بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر گفت: با توجه به برگزاری نخستین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت ۸ خرداد امسال در بوشهر ثبت نام برای شرکت در این دوره آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالرسول کازرونی بعدازظهر امروز در نشست با کارآموزان فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با تاکید بر توجه به مهارت افزایی اظهار داشت: با توجه به فراهم بودن همه امکانات برای آموزش مهارت باید متقاضیان اشتغال به ویژه جوانان جویای کار از این فرصت فراهم شده استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه آموزش فنی و حرفه‌‌ای و مهارت افزایی رایگان و بدون هزینه است تصریح کرد: کارآموزان پس از فراگیری در دوره‌های مهارتی و کسب پایانه نامه و گواهینامه معتبر برای اشتغال به دستگاهها و شرکت‌های مورد نظرمعرفی می‌شوند.

مدیرکل آموزش و فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از آغاز ثبت نام نخستین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در بوشهر خبرداد و گفت: ثبت نام نخستین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت از پنجم اردیبهشت آغاز و تا روز سه شنبه مورخ 15 اردیبهشت ادامه دارد.

کازرونی با اشاره به اینکه آزمون ادواری سنجش مهارت 8 خرداد ماه برگزار می‌شود گفت: داوطلبان با مراجعه به سایت  advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری می‌توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام کنند.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت بیان کرد: آزمون هرحرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون‌های کتبی شرکت می‌کنند و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره مجاز می‌شوند در آزمون‌های عملی شرکت کنند.

مدیرکل آموزش و فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه توزیع کارت ورود به آزمون از چهارم خرداد انجام می‌شود گفت: ثبت نام شدگان از چهارم خرداد تا ششم این ماه با مراجعه به سامانه  advari.irantvto.ir  و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی می‌توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

کازرونی، با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با تلفن‌های 33554944 و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon