طرح هادی در ۱۴ روستای آستارا اجرا می‌شود


طرح هادی در 14 روستای آستارا اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار آستارا با اشاره به اختصاص اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی برای توسعه و آبادنی روستاهای این شهرستان، گفت: طرح هادی در ۱۴ روستای آستارا اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستارا، سیروس شفقی صبح امروز در جمع دهیاران این شهرستان با اشاره به اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار برای عمران روستایی در این شهرستان اظهار داشت: در یکسال گذشته 121 پروژه با اعتباری بیش از 490میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به روند رو به رشد و توسعه آستارا، افزود: عملیات تخلیه و بارگیری در این بندر به 156 هزار تن رسیده که خود نشان بارزی از رونق اقتصادی در این شهرستان است.

فرماندار آستارا با اشاره به افزایش 170 درصدی کالاهای صادراتی از این شهرستان گفت: خطوط کشتیرانی آستارا به کشورهای حاشیه خزر راه‌اندازی شده که نوید روزهای خوب برای توسعه اقتصادی غرب گیلان است.

شفقی با اشاره به آغاز آسفالت 30 کیلومتری راه‌های روستایی آستارا، خاطرنشان کرد: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت وظیفه خدمت‌رسانی و رفع مشکلات محلی را دارند.

وی با بیان اینکه طرح هادی برای روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان آستارا در 9 روستا تدوین و تصویب شد، خاطرنشان کرد: طرح هادی در 5 روستای آستارا نیز بازنگری و تصویب شد و در مجموع طرح هادی در 14 روستای آستارا اجرا می‌شود.

قرماندار آستارا با اشاره به جذب 620 میلیارد اعتبار در یکسال گذشته در بخش‌های مختلف این شهرستان، اظهار داشت:  پایانه صادراتی گل و گیاه در آستارا راه‌اندازی می‌شود.

شفقی با بیان اینکه طرح توسعه بندرآستارا اجرایی می‌شود، گفت: مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که رفع شد و به زودی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اسکله بندر آستارا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon