گردهمایی مشاوران استاندار در امور ایثارگران منطقه ۵ کشور در چابهار برگزار شد

گردهمایی مشاوران استاندار در امور ایثارگران منطقه 5 کشور در چابهار برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: با حضور مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور و مشاوران استاندار در امور ایثارگران استان‌های کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی وخراسان جنوبی، یزد وسیستان و بلوچستان در شهرستان چابهار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه چابهار، با حضور غلامرضا یاوند عباسی مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور و مشاوران استاندار در امور ایثارگران استان‌های کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، یزد وسیستان و بلوچستان در شهرستان چابهار برگزار شد.

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران هدف از برگزاری این گردهمایی را بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات ایثارگران و شناسایی خلاءها و موانع اجرای قوانین و مقررات حوزه ایثارگران عنوان کرد و اظهار داشت: طبق برنامه باید در سال سه جلسه کارگروه داشته باشیم.

غلامرضا یاوند عباسی گفت: در نخستین جلسه رئیس کارگروه هرمنطقه که ما معمولا 5 منطقه داریم انتخاب می‌شود که علیرضا زینلی مشاور استاندار در امو ایثارگران استان سیستان و بلوچستان به عنوان رئیس کارگروه منطقه 5 کشور انتخاب شد.

مشاور وزیر کشور و هیئت همراه در معیت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار با دو خانواده شهید و همچنین یک خانواده جانباز دیدار کردند.

وی در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام وزیر کشور افزود: خانواده معزز شهدا و جانبازان از سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند و ما هر چه داریم از این عزیزان است و افتخار می‌کنیم که خود را وقف خدمتشان بکنیم.

در این دیدارها ضمن بررسی مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان چابهار با اهداء لوح و هدایا از این خانواده‌های شهدای بزرگوار تجلیل شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon