آل‌سعود در صدور بحران سیاسی خود به خارج ناکام ماند


آل‌سعود در صدور بحران سیاسی خود به خارج ناکام ماند

خبرگزاری تسنیم: نماینده پارلمان عراق با اشاره به اینکه عربستان با تجاوز به یمن درصدد صدور بحران سیاسی داخل خود به خارج بود، تاکید کرد: تداوم حملات سعودی به رغم اعلام توقف عملیات طوفان قاطع نشان از سردرگمی رژیم آل‌سعود دارد.

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،«خالد الاسدی» نماینده ائتلاف ملی در پارلمان عراق در گفت‌‌وگو با  فارس با اشاره به اینکه تجاوز رژیم آل سعود به یمن برای فرار از تنگنای سیاسی در داخل کشورش بود، گفت: عربستان پس از مرگ ملک عبدالله با مشکلات سیاسی بزرگی در داخل این کشور روبرو شده که آن را مجبور به صدور بحران‌های داخلی به خارج  ودر نتیجه تجاوز به خاک یمن کرد.

وی با اشاره به اینکه جنگ یمن با واکنش‌های منفی در داخل این کشور همراه بوده است، گفت: مقامات ریاض تصور نمی‌کردند که شهروندان سعودی هم مخالف این تجاوز باشند.

نماینده پارلمان عراق تاکید کرد: تداوم حملات عربستان یه یمن حتی پس از اعلام توقف عملیات طوفان قاطعیت نشان می‌دهد که آل سعود همچنان در سردرگمی به سر می‌برند، جنگ یمن اوضاع سیاسی منطقه را به هم ریخت و آن را دچار بی ثباتی بیش‌تر کرد.

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon