کشاورز: اینکه در ۴ سال گذشته قهرمان آسیا نشده‌ایم دردآور است


کشاورز: اینکه در 4 سال گذشته قهرمان آسیا نشده‌ایم دردآور است

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی تأکید کرد تنها به عنوان بازیکن به این تیم کمک می‌کند.

محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حضورش در تیم فوتسال تأسیسات دریایی اظهار داشت: واقعاً به فضای جدیدی نیاز داشتم و این فضا برای من در تیم تأسیسات دریایی فراهم بود. البته در این بین آسیایی بودن تأسیسات دریایی هم در انتخابم تأثیر داشت.

وی در خصوص اینکه شنیده می‌شود با قرارداد نجومی و میلیاردی به تأسیسات دریایی پیوسته است، خاطرنشان کرد: در فوتسال خبری از قرارداد میلیاردی نیست. خوشبختانه قرارداد من با باشگاه تأسیسات طوری است که هم من راضی هستم و هم مسئولان این باشگاه.

بازیکن تیم تأسیسات دریایی تهران در پاسخ به این سؤال که «پس از چند سال به فوتسال تهران برگشته است؟»، عنوان کرد: اگر تیم منصوری قرچک را تهرانی حساب کنیم بعد از چهار سال به پایتخت برگشته‌ام اما اگر منصوری را تیم تهرانی ندانیم تا به حال در تهران بازی نکرده‌ام.

کشاورز در مورد میزبانی اصفهان از مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌‌های آسیا که از اوایل مرداد در این شهر برگزار می‌شود، گفت: خودم خیلی خوشحال هستم که اصفهان میزبان این مسابقات شد، چون مردم این شهر فوتسال فهم هستند و سابقه برگزاری این مسابقات را هم دارند. من، شمسایی و نظری خاطرات خوبی از اصفهان داریم.

وی ادامه داد: بحث حضور تأسیسات دریایی در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا بحث ملی است و مسلماً اصفهانی‌ها هم این مسئله را درک می‌کنند و از تأسیسات حمایت می‌کنند. متأسفانه چهار سال است که فوتسال ایران هیچ افتخاری نداشته است. این مسئله برای کشوری که ادعا دارد قطب فوتسال آسیاست، دردآور است. به خاطر همین با کمک اصفهانی‌ها می‌خواهیم با تأسیسات دریایی به قهرمانی برسیم.

بازیکن تیم تأسیسات در پاسخ به این سؤال که آیا حضور همزمان او، شمسایی و نظری می‌تواند باعث قهرمانی این تیم در آسیا و ایران شود، اظهارداشت: من قبل از این هم تجربه حضور در تیم‌های بزرگ و پرمهره را داشته‌ام، زمانی که در فولاد ماهان اصفهان بودم و این تیم هفت هشت بازیکن ملی‌پوش داشت. این تیم‌ها سختی‌های خاص خودش را دارند و مدیریت کردن آنها هم سخت است اما همه ما می‌خواهیم با هم به قهرمانی برسیم.

مربی - بازیکن پیشین تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در مورد اینکه آیا می‌خواهد در تأسیسات دریایی هم به عنوان مربی به شمسایی کمک کند، گفت: امسال در هر تیمی حضور پیدا می‌کردم اصلاً‌ به فکر مربیگری فکر نمی‌کردم. پیش از امضای قرارداد با تأسیسات دریایی به شمسایی گفتم که می‌خواهم فقط به عنوان بازیکن به این تیم کمک کنم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon