راه حل رفع بیکاری تنها سخنرانی نیست


راه حل رفع بیکاری تنها سخنرانی نیست

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام سید علی طاهری گفت : دولت به جای سخنرانی کردن باید وقت اش را بیشتر به عمل به این صحبت ها بگذارد و به رفع فقر و بیکاری بپردازد.

به گزارش گروه "رسانه‌ها" خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دولت به جای سخنرانی عمل کند.

وی در خصوص سخنان اخیر رئیس جمهور درباره فقر و بیکاری و امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: مسئولان رده بالا و اجرایی مانند رئیس جمهور و یا برخی وزرا هم در این دولت و هم دولت قبل ایرادی که داشتند اینکهزیاد سخنرانی می کنند و به همین دلیل وقت رئیس جمهور به کارهای اساسی نرسد.

وی افزود: وقتی سخنرانی زیاد می شود فرصت مطالعه نیز کم می شود و ممکن است مطالبی گفته شود که از عمق لازم برخوردار نباشد.

طاهری بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر اولویت بندی دارد و قطعا کسانی که در این زمینه اقدام می کنند اولویت بندی ها را می دانند. این اولویت بندی باعث نمی شود از سایر اولویت های امر به معروف و نهی از منکر غافل شده و چشم پوشی شود. اولویت ها باید بیشتر مد نظر قرار گیرد .

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: دولت به جای سخنرانی کردن باید وقت اش را بیشتر به عمل به این صحبت ها بگذارد و به رفع فقر و بیکاری بپردازد.

وی افزود: بیکاری یک منکر است و به نظر من راه حل این منکر سخنرانی نسیت بلکه دولت در وسط میدان کار کند و اگر نیاز به قانونی دارد مجلس تصویب کند. به نظر من باید از سخنرانی ها کم و به سرغ عمل برویم.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon