تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کشور نیازمند ۲۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار است


تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کشور نیازمند 211 هزار میلیارد تومان اعتبار است

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کشور نیازمند ۲۱۱هزار میلیارد تومان اعتبار است.

ابوذر ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لاهیجان، با اشاره به ضرورت توسعه روستاها، اظهار داشت: مجلس تمام تلاش خود را برای توسعه روستاها بکار گرفته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه براساس قانون بودجه هشت درصد از منابع بودجه استانی به طرح هادی روستایی اختصاص یافته است، افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با این اعتبار می‌تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: امسال بر اساس مصوبه مجلس 500 میلیارد دلار در حوزه آب روستایی اعتبار هزینه می‌شود که این اعتبار معادل اعتبار 10 تا 15ساله آب روستایی است.

ندیمی با تأکید بر تسریع در گازرسانی به روستاها، تصریح کرد: امسال چهارهزار میلیارد تومان برای توسعه شبکه گاز و گازرسانی به روستاهای و شهرهای باقیمانده اعتبار مصوب شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 600 هزار تن قیر رایگان به راه روستایی اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: این موضوع امسال به دو میلیون تن قیر رایگان با مصوبه مجلس شورای اسلامی افزایش یافت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه 70 هزار میلیارد تومان در دولت گذشته و در دو سال نخست این دولت برای حوزه عمرانی هزینه شده است، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کشور نیازمند 211 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon