تیم ملی شیرجه به تورنمنت اتریش اعزام می‌شود


تیم ملی شیرجه به تورنمنت اتریش اعزام می‌شود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی شیرجه گفت: دهم تیرماه تیم ملی شیرجه برای حضور در تورنمنت اتریش راهی این کشور خواهد شد.

رضا خیبری‌نژاد در گفت‌‎وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط تیم ملی شیرجه اظهار داشت: از هفته پیش اردوی تیم ملی آغاز شده و این مرحله تا 10 تیر ادامه خواهد داشت. ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی دهم تیر ماه برای حضور در تورنمنتی بین‌المللی راهی اتریش می‌شوند.

وی ادامه داد: تیم اعزامی به مسابقات اتریش با عنوان تیم هما اکسپرس که قهرمان لیگ برتر شیرجه شده به مسابقات اتریش خواهد رفت. چند تن  از ملی‌پوشان ایران عضو این تیم در لیگ شیرجه بودند. تعدادی دیگر از ورزشکاران شیرجه ملی‌پوش هم به جمع اعضای این تیم اضافه خواهند شد.

سرمربی تیم ملی شیرجه یادآور شد: یک ورزشکار 11 ساله هم همراه این تیم به اتریش خواهد آمد. او استعداد بی‌نظیری دارد و می‌تواند آینده شیرجه ایران باشد.

وی خاطرنشان کرد: بنا داشتیم 2-3 ملی‌پوش را به چین اعزام کنیم و در صورتی که کمیته فنی چین شانس کسب سهمیه‌ این 2،3 ورزشکار را تایید کردند؛ آنها به مدت 9 ماه در این کشور اردوی برگزار کنند. آنها در این مدت در رقابت‌های مختلف شرکت می‌کنند تا سهمیه المپیک را کسب کنند.

خیبری‌نژاد گفت: حالا تصمیم گرفته‌ایم که پس از حضور در تورنمنت اتریش با نظر کمیته فنی شیرجه این کشور 2،3 ورزشکاری که شانس کسب سهمیه خواهند داشت را به چین اعزان می‌کنیم تا آنها به مدت 9 ماه در چین اردو برگزار کنند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص برگزاری قابت‌های توسعه جهانی واترپلو در کشورمان تصریح کرد: چندان سررشته‌ای از واترپلو ندارم اما برگزاری این مسابقات حسن‌های زیادی برای کشور خواهد داشت. دیدگاه فدراسیون جهانی به شنای کشورمان عوض خواهد شد و ورزش شنای ایران با دیدی دیگر نگاه خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon