حذف ستاد معبر شهرداری رشت غیرقانونی است


حذف ستاد معبر شهرداری رشت غیرقانونی است

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: حذف و جمع‌آوری ستاد ستاد معبر شهرداری رشت غیرقانونی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، رضا جمشیدی‌چناری ظهر امروز در نود و دومین جلسه شورای این شهر با اشاره به اختصاص 50 میلیارد تومان برای احیای رودخانه‌های رشت، اظهار داشت: در بودجه 94 شهرداری چند پروژه بی‌سابقه در فعالیت شوراهای رشت تعریف شد.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار ساماندهی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت در بودجه 94 شهرداری رشت، افزود: دو ردیف بودجه‌ای برای ساماندهی مرکز دفن زباله سراوان رشت در بودجه اختصاص یافت که فرصت تاریخی است که سراوان رشت را به یک سرانجام برسانیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اختصاص اعتبار برای آسفالت معابر شهر رشت در بودجه 94 شهرداری، گفت: باید آسفالت شهر رشت براساس اصول فنی و علمی انجام و در اجرای آن از پیمانکاران موفق استفاده شود در غیر این صورت سبب تلف شدن بودجه می‌شود.

جمشیدی خطاب به شهردار رشت، تاکید کرد: خواسته شورا موفقیت شهردار و شورای چهارم  و به جا گذاشتن کارنامه قابل قبول در شهر است و  نباید در این ایام به انتقام جویی از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و آنهایی که به وی اعتقاد داشته و نداشتند بگذرد همه برای شهر تلاش می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه حرمت فرزندان شهدا در شهرداری رشت حفظ شود، افزود: این طور نباشد که بگوییم که فلان مدیر باید عوض شود این طور سهم خواهی‌ها به خود ثابت‌قدم شهردار رشت لطمه می‌زند و خسارت دنیوی و اخروی را در پی دارد.

جمشیدی با اشاره به نگرانی ایجاد شده برای جمع‌آوری ستاد سدمعبر شهرداری رشت، خاطرنشان کرد: این مطلب را باور نکردیم اما در چارچوب سیاست‌های مدیریتی شهردار می‌تواند جابه‌جایی انجام دهد باید از این ستاد که برای تشکیل و احیای تلاش شده و در زمان مدیران گذشته شکل گرفت مواظبت کنیم و آسیبی به این بخش نزنیم.

وی افزود: برخی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری که بر سر فروش سهم آن بحث می‌کنیم مرهون درایت برخی از شوراهای اول، دوم و سوم بوده که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon