سامانه هوشمند انتخاب واحد مسکن مهر نان دلالان را آجر کرد


سامانه هوشمند انتخاب واحد مسکن مهر نان دلالان را آجر کرد

خبرگزاری تسنیم: عضو هیات مدیره شرکت عمران پردیس با اشاره به راه‌اندازی سامانه هوشمند انتخاب واحد مسکن مهر این شهر، گفت:‌ تخصیص واحد به متقاضیان مسکن مهر با "اولویت‌بندی واقعی" انجام می‌شود که با این کار نان دلالان مسکن مهر را آجر کردیم.

بهنوش سلیم‌بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با بیان این‌که یکسال و 11 روز از زمان قبول مسئولیتم در شرکت عمران پردیس می‌گذرد، تصریح کرد: اولین مشکلی که در زمان ورودم احساس کردم باید به سرعت حل شود نحوه انتخاب واحد بود. در این راستا دیتا بیس مجزایی برای صدور دعوت‌نامه و صدور تخصیص واحد تعریف شده که عملا هک شدن آن غیرممکن است.

وی با بیان این‌که با این اقدام نان دلالان و برخی بنگاه‌داران با الگوریتم نوشته شده برای انتخاب واحد آجر شده است، بیان کرد: این کار برای این منظور انجام شده تا متقاضی به حق برای انتخاب واحد دعوت شود نه این‌که اشخاصی در این قضیه دخل و تصرف کند. مشخص است دلالی که خارج از ضوابط نقل و انتقال مسکن مهر و با گول زدن واجدان شرایط واقعی این طرح 100 واحد را خریداری کرده و امید آن را دارد که با دادن زیرمیزی و تضییع حق سایر متقاضیان اقدام به دریافت واحد بهتر با شرایط بهتری نماید،  اقدام به جوسازی و تشویش اذهان متقاضیان مسکن مهر می‌کند.

عضو هیات مدیره شرکت عمران پردیس متقاضیان مسکن مهر بدانند که حق آنها را بر اساس اولویت واقعی احیا  می‌کنیم، ادامه داد: این در حالی است که امثال این دلالانی که 100 واحد را به نام افراد مختلف خریداری کرده‌اند باید منتظر بمانند تا سامانه هوشمند برای انتخاب واحد از متقاضیان واقعی دعوت کند.

سلیم‌بهرامی یادآور شد: از 21 مردادماه سال گذشته تاکنون تمامی تخصیص واحدهای مسکن مهر بر اساس این سامانه هوشمند صورت می‌گیرد و تا الان یک مورد گزارش تخلف درباره تخصیص واحد مسکن مهر نداشته‌ایم. البته متقاضیان می‌توانند در صورت بروز هرگونه تخلف یا اطلاع مبنی بر صدور دعوت‌نامه خارج از نوبت این موضوع را به دفتر اینجانب یا روابط عمومی شرکت عمران پردیس اطلاع دهند.

وی با تاکید بر این‌که سامانه بدون نوبت‌دهی واحدی را به متقاضیان تخصیص نمی‌دهد،گفت: نرم‌افزار هوشمند تخصیص واحد مسکن مهر شرکت عمران پردیس سه گزینه به متقاضیان پیشنهاد می‌ دهد و آنها می‌تواند هر کدام از این پیشنهادات را انتخاب کند.

وی با بیان این‌که فرآیند انتخاب واحد در مدت نیم ساعت انجام می‌شود، افزود:‌ بر اساس اولویت واقعی یعنی مبلغ واریزی و تاریخ آن واحدهای مسکن مهر به متقاضیان تخصیص می‌یابد.

عضو هیات مدیره شرکت عمران پردیس با بیان این‌که زمان ثبت‌نام نیز یکی دیگر از معیارهای اولویت‌بندی تخصیص واحد است، تصریح کرد: همچنین از حساب عده‌ای از متقاضیان پول برداشت می‌شود که به میزان این برداشت به آنها در انتخاب واحدها امتیاز تعلق می‌گیرد.

سلیم‌بهرامی مهم‌ترین ویژگی سامانه کاملا هوشمند انتخاب واحد مسکن مهر را عادلانه بودن این روند اعلام کرد و افزود: حذف دلالان و دخل و تصرف‌های احتمالی توسط کارمندان شرکت یا کارگزاری‌ها و ایجاد آرامش روانی برای متقاضیان مهم‌ترین دستاورد هوشمند کردن انتخاب واحد مسکن مهر بوده است.

* بهمن نظری

 انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه