هزاران فلسطینی در تشییع پیکر شهید فلسطینی شعار انتقام سر دادند


هزاران فلسطینی در تشییع پیکر شهید فلسطینی شعار انتقام سر دادند

خبرگزاری تسنیم: جوان فلسطینی که بعد از هدف قرار دادن یک نظامی صهیونیست در قدس اشغالی، به ضرب گلوله نظامیان این رژیم به شهادت رسید، ظهر امروز بر دستان شهروندان فلسطینی تشییع شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های فلسطین، هزاران شهروند فلسطینی ساکن کرانه باختری ظهر امروز یکشنبه پیکر شهید «محمود‌أبوجحیشه» عامل عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی را که با سلاح سرد یک نظامی صهیونیست را هدف قرار داد، تشییع کردند.

شرکت کنندگان در تشییع جنازه این جوان فلسطینی، ضمن سردادن شعارهایی، خواستار انتقام گرفتن از اشغالگران و شهرک نشینان و بازکردن دست مقاومت در کرانه باختری شدند.

محمد ابوجحیشه نماینده جنبش حماس در مجلس قانون‌گذاری فلسطین تاکید کرد که عملیات ضد صهیونیستی با سلاح سرد که توسط این جوان فلسطینی صورت گرفت، بیانگر خشم افکار عمومی فلسطین علیه اشغالگران و جنایات این رژیم است.

وی همچنین از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست که هماهنگی امنیتی با اشغالگران را متوقف کرده و ضمن اجرای آشتی ملی، شکایت از جنایات اشغالگران در دادگاه‌های بین المللی را در دستور کار خود قرار دهد.

پلیس رژیم صهیونیستی شب گذشته یک جوان فلسطینی را که با چاقو اقدام به مجروح کردن یک افسر صهیونیست در الخلیل و نزدیک حرم ابراهیمی کرده بود، به شهادت رساند.

بر اساس گزارش‌ها افسر پلیسی که توسط این فلسطینی مورد حمله قرار گرفت از ناحیه گردن مجروح شد.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان