خلیل‌زاده: فصل بعد برمی‌گردم و تلاش می‌کنم دوباره ملی پوش شوم


خلیل‌زاده: فصل بعد برمی‌گردم و تلاش می‌کنم دوباره ملی پوش شوم

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید که برای فصل آینده انگیزه زیادی دارد و تلاش می‌کند دوباره به تیم ملی بازگردد.

شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت فعلی‌اش اظهار داشت: شرایط بدنی خوبی دارم و تمریناتم را با تراکتورسازی دنبال می‌کنم تا بتوانم از سال آینده فوتبالم را دنبال کنم.

وی درباره شرایطی که در این مدت داشته است، خاطرنشان کرد: واقعاً نمی‌توانم بگویم چه شرایطی داشتم و کسی به جز آن افرادی که مانند من دچار مشکل شدند، این شرایط را درک نمی‌کنند. خواب و خوراک از من گرفته شده بود اما اکنون انگیزه زیادی دارم. با کمک مسئولان نظام وظیفه، مشکل حل شده و از سال آینده دوباره می‌توانم فوتبالم را بازی کنم.

مدافع تراکتورسازی با بیان اینکه بعد از دوران آموزشی 5، 6 ماه از خدمت سربازی‌اش گذشته است، افزود: در این مدت حس می‌کردم فوتبالم تمام شده و دیگر هیچ راهی ندارم اما اکنون انگیزه‌ام دو برابر قبل است. می‌خواهم دوباره به شرایط قبلی‌ام برگردم و حتی بهتر از قبل بازی کنم. امیدوارم کارهای نهایی نیز حل شود تا از فصل آینده دوباره فوتبالم را دنبال کنم.

خلیل‌زاده که یکی از بازیکنان ثابت اردوهای تیم ملی بود در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند کی‌روش هنوز به او اعتقاد دارد تا از فصل آینده دوباره به تیم ملی دعوتش کند، گفت: با شناختی که من از کی‌روش دارم، او با اسم بازیکنان کاری ندارد. فرقی ندارد کدام بازیکن را به تیم ملی دعوت کند و آماده‌ها در تیم ملی جا دارند. من هم تلاش خواهم کرد با آمادگی کامل ابتدا به تیمم خدمت کنم و سپس دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon