مطالعه جامع مدیریت آب‌های سطحی رشت انجام شود


مطالعه جامع مدیریت آب‌های سطحی رشت انجام شود

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: مطالعه جامع مدیریت آب‌های سطحی رشت انجام شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سید امیرحسین علوی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای شورای شهر رشت، با اشاره به حضور فعال رسانه‌ها در جلسات شورا، اظهار داشت: شورای چهام باید رسالتی را که بر عهده دارد به درستی انجام دهد.

وی با بیان اینکه در نیمه راه شورای چهارم قرار داریم،‌ افزود: در این دوره در حوزه خدمات شهری اتفاقات خوبی رخ داد که از حیث خدمات ارائه شده به جرات یکی از فعال‌ترین حوزه‌هایی بود که در آن کار انجام شد.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به تقویت کیفیت خدمات در شهر، گفت: در حوزه عمرانی شورای چهارم با همکاری استانداری اتفاقات خوبی در حل مشکل روان‌آب‌های سطحی روی داد البته این مشکل به صورت ریشه‌ای حل نشده است.

علوی با بیان اینکه در مدیریت آب‌های سطحی به مطالعات جامع نیاز است، تصریح کرد: مشکل آبگرفتگی در مکان‌هایی که این پروژه اجرا شده باز هم مشاهده می‌شود، در اجرای این پروژه در حوزه عمرانی نقص‌های وجود دارد که باید برطرف شود.

وی خواستار بررسی صحت اخبار منتشر شده درباره دوچرخه‌سوار گیلانی فرهود گودرزی شد و تاکید کرد: حراست شهرداری باید نسبت به صحت این اخبار و ماجرای این فرد پیگیری لازم را انجام دهد.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه این روزها مباحث مربوط به این دوچرخه‌سوار ذهن‌ها را به خود معطوف کرده است، اظهار داشت: زمان بدرقه این دوچرخه‌سوار کسی از نیت و اهداف واقعی او اطلاعی نداشت و نیاز است از حراست شهرداری در این زمینه بررسی لازم را انجام دهد.

عباس صابر خطاب به شهردار رشت، گفت: براساس وظایف ذاتی شوراها در چارچوب وظایف قانونی کمک حال شهردار و مجموعه شهرداری است.

وی هوشمندسازی درآمدهای پایدار و مسائل اینچنینی را کمک به توسعه پایدار شهر بیان کرد.

در ادامه عضو شورای شهر رشت با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال دولت وملت، همدلی و همزبانی،‌اظهار داشت: یکی از وظایف شورا نظارت بر امور شهری است.

مجید رجبی ویسرودی گفت: شوراها طبق قانون اجازه دخالت در عزل و نصب در شهرداری ندارد و اگر اختلافی در این زمینه وجود دارد باید در نشست‌های مشترک برطرف شود.

وی افزود: باید  با همدلی و همزبانی برای توسعه شهر تلاش کنیم نیت همه اعضای شورا و مجموعه شهرداری توسعه این شهر است که با تحقق آن آینده خوبی برای شهر رقم می‌خورد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon