کسب ۳ مدال نقره و برنز تیم کاراته ملوان بندرانزلى در رقابت‌های آسیایی


کسب 3 مدال نقره و برنز تیم کاراته ملوان بندرانزلى در رقابت‌های آسیایی

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از کسب یک مدال نقره و دو برنز توسط تیم کاراته ملوان بندرانزلى در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مسعود رهنما بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تقدیر از موفقیت تیم کاراته ملوان بندرانزلى در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا، اظهار داشت: در چارچوب رقابت‌های کاراته قهرمانی باشگاه‌های آسیا در کشور ازبکستان تیم کاراته ملوان بندرانزلى صاحب یک مدال نقره و دو برنز شدند.

وی با اشاره به نتیجه رقابت‌های آسیایی، افزود: وحید حسنی‌پور در وزن 55 کیلوگرم صاحب گردن‌آویز نقره شد و آروین باقری در 75 کیلوگرم و محمد غروبی در وزن 67 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: سرمربیگری تیم کاراته ملوان بندرانزلى به‌عهده سعید حسنی‌پور دارنده مدال طلاى بازى‌هاى آسیایى اینچئون است و سرپرستی ملوان را مازیار فرید خمامی به‌عهده دارد.

رهنما با بیان اینکه وحید حسنی‌پور، محمدرضا غروبی، دانیال زحمتکش، نیما شافعی، آروین باقری، امیررضا پورمحمد، سعید عباسی، پوریا حیدریان  و دادیار رهنما اعضای تیم ملوان بندرانزلی در این دوره از بازى‌ها بودند، تصریح کرد: حسن صیدگر و علیرضا نوروزی نیز به‌عنوان داور در این دوره شرکت کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: دومین دوره رقابت‌های کاراته جام باشگاه‌های آسیا به‌مدت 2 روز در تاشکند ازبکستان برگزار شد و از ایران تیم‌های ملوان بندرانزلی، دانشگاه آزاد اسلامی و اصفهان حضور داشتند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان با اعلام اینکه گیلانى‌ها مدال‌هاى آسیایى را درو کردند، گفت: خوشبختانه ورزشکاران ما مدال‌های خوبی را در سطح آسیا کسب کرده‌اند و اطمینان می‌دهم که این روند رو به رشد سیر صعودى‌اش را ادامه دهد.

انتهای پیام/ج*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon