جدایی دین از سیاست، صحنه را برای مقابله با فساد خالی می‌کند


جدایی دین از سیاست، صحنه را برای مقابله با فساد خالی می‌کند

خبرگزاری تسنیم: مایکل جونز، منتقد آمریکائی با بیان اینکه امتیاز شما ایرانی‌ها، وجود رهبری است که از فرهنگ و مذهب جامعه حمایت می‌کند، گفت: در حالی که در آمریکا کاملا بین دین و سیاست جدایی وجود داشته و صحنه برای مقابله با این فساد خالی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مایکل جونز شامگاه گذشته در جلسه‌ای که به منظور تبیین نقش هالیوود در هدایت افکار عمومی آمریکا در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شده بود، اظهار داشت: آنچه جامعه آمریکا از ایران می‌شناسند تنها از خلال هالیوود بروز کرده است.

وی با اشاره به نخستین سفرش به ایران بیان کرد: زمانی که برای نخستین بار قصد سفر به ایران داشتم تمام دوستانم از من می‌پرسیدند که آیا نمی‌ترسی که می‌خواهی به ایران سفر کنی؟ اما همه چیز در کنفرانس ایران خوب پیش رفته و به راحتی به آمریکا بازگشتم اما به محض ورودم به ایالات متحده 2 نفر از FBI سراغ من آمده و سوالاتی پیرامون دلیل سفرم به ایران از من پرسیدند.

این تحلیل‌گر و استاد سابق دانشگاه با بیان اینکه امروز نمی‌دانیم چه کسی در آمریکا حکومت می‌کند، تصریح کرد: ما رئیس جمهور و تیمی از مقامات داریم که گویا قدرتمندترین کشور دنیا هستیم در حالی که افرادی از جاهای دیگر دنیا به ما دستور می‌دهند که مطابق چه دستورالعملی حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ایران دارای تاریخ و پشتوانه غنی بیش از 2 هزار ساله، فرهنگ، زبان و مذهب واحد است اما آمریکا هیچ کدام از اینها را دارا نبوده و مردمی از گوشه‌ کنار دنیا از نیروها و گرایشات مختلف در آنجا زندگی می‌کنند.

آمریکا برای رسیدن به حاکمیت فرهنگی، همواره جنگ فرهنگی دارد

جونز با بیان اینکه 3 گروه مذهبی پروتستان، کاتولیک و یهودی همواره در آمریکا برای رسیدن به حاکمیت فرهنگی، جنگ فرهنگی دارند، گفت: پروتستان‌ها بیشتر به دموکرات‌ها و محافظه‌کاران به یهودی‌ها ارتباط داشته و یهود امروز به وسیله هالیوود کنترل رسانه و افکار عمومی را در آمریکا در دست دارد.

وی با اشاره به تاریخچه تشکیل هالیوود و چگونگی غلبه یهود بر آن اظهار داشت: در مقطعی، کلیسای کاتولیک با روند تولید فیلم‌های غیراخلاقی که توسط کمپانی‌های یهود در هالیوود ساخته می‌شد، مقابله کرد اما در سال 1965 میلادی کلیسای کاتولیک به دلیل اختلافات داخلی تضعیف شده و بسیاری از کاتولیک‌های اروپایی در این زمان پیرامون هلوکاست احساس گناه می‌کردند بنابراین کلیسا فلج شده و یهود بار دیگر توانست روند تولید فیلم‌های غیر اخلاقی را شروع کند.

یهودی‌ها کنترل دولت و کنگره را در آمریکا در دست دارند

این تحلیل‌گر و استاد دانشگاه با اظهار تأسف از اینکه یهود با فیلم‌های خود به جنگ اخلاق می‌رود، تصریح کرد: اما آمریکایی‌ها متوجه این مسئله نشده و فکر کردند که این آزادی بیان است در حالی که آزادی برخی مسائل عین بردگی بوده و سبب کوته فکری می‌شود.

وی با بیان اینکه یهود با شبکه‌های غیراخلاقی به دنبال آزادی نبوده و به دنبال تصرف بر افکار مردم هستند، خاطرنشان کرد: یهودی‌ها کنترل دولت و کنگره را در آمریکا در دست دارند و بین شکستن کد اخلاق و حمله به عراق در سال 2003 رابطه وجود دارد.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون احتمال برداشتن تحریم‌های اعمال شده علیه ایران توسط آمریکا، گفت: یکی از عواقب برداشتن تحریم‌ها، تشدید جنگ فرهنگی است تا بتوانند به راحتی محصولات فرهنگی غیراخلاقی خود را برداشته و اینگونه به جنگ شما بروند در حالی که نخستین مرحله استثمار، بردگی بوده که از آن به عنوان آزادی یاد می‌شود و زمانی که مردم معتاد آن شدند به راحتی از آنها همه جور بهره‌کشی مادی می‌کنند.

امتیاز شما ایرانی‌ها وجود رهبری است که از فرهنگ و مذهب جامعه حمایت می‌کند

این تحلیل‌گر و استاد سابق دانشگاه با بیان اینکه امتیاز شما ایرانی‌ها به دلیل وجود رهبری است که از فرهنگ و مذهب جامعه حمایت می‌کند، اظهار داشت: در آمریکا کاملا بین دین و سیاست جدایی وجود داشته و صحنه برای مقابله با این فساد خالی است.

وی خاطرنشان کرد: در سال 1979 امام خمینی(ره) مفهوم ولایت فقیه را در ایران جا انداخت در حالی که کلیسای کاتولیک در سال 1965 جایگاه خود را از دست داد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon