جشنواره مهارت‌های ورزشی دانش آموزان گیلانی برگزار می‌شود‌


جشنواره مهارت‌های ورزشی دانش آموزان گیلانی برگزار می‌شود‌

خبرگزاری تسنیم: معاون ‌اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: برای نخستین بار در گیلان جشنواره مهارت‌های ورزشی دانش آموزان نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

علی فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به برنامه‌های پیش روی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت در سال جدید، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته سلامت در سطح مدارس استان انجام شد.

وی از برگزاری جشنواره مهارت‌های ورزشی دانش آموزان گیلانی خبر داد و افزود: این جشنواره برای نخستین‌ بار در استان و در نیمه دوم اردیبهشت‌ ماه برگزار می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: این جشنواره به منظور شناخت استعدادهای ورزشی  و هنرهای فردی دانش آموزان مانند مهارت کار با توپ، بدون توپ و یا استفاده از وسایل ورزشی دیگر انجام می‌شود.

فرهنگ با بیان اینکه با برگزاری این جشنواره استعدادهای پنهان ورزشی استان شناسایی می‌شود، تصریح کرد: پس از آن بر روی دانش آموزان به صورت تخصصی کار می‌شود تا مهارت بیشتری کسب کنند و استعداد خود را در راه صحیحی پرورش دهند.

وی درباره کانون‌های ورزشی درون مدرسه‌ای، خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ دستورالعمل این کانون‌ها فعالیت‌های درون مدرسه‌ای گسترش می‌یابد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان افزود: در این طرح از فضای مدرسه برای انجام امور تخصصی شامل فعالیت‌های بدنی و ورزشی و اصلاح ساختار قامتی دانش آموزان استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ آ

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon