وضعیت انتقال نیروهای مازاد آموزش‌ و پرورش به سایر دستگاه‌ها

وضعیت انتقال نیروهای مازاد آموزش‌ و پرورش به سایر دستگاه‌ها

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: نیروهای مازاد برای انتقال به سایر دستگاه‌ها باید به‌لحاظ جنسیت و رشته مورد نیاز نهادهای دیگر باشند، البته آموزش و پرورش هم‌اکنون شرایطی برای انتقال نیرو ندارد.

خسرو نظری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش «در مصوبه دولت در رابطه با نظام رتبه‌بندی که از سوی معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شده، آمده است: وزارت آموزش و پرورش نیز مکلف است برای ساماندهی نیروی انسانی و ارتقای منابع انسانی موجود، نیروهای مازاد بر نیاز خود را برای انتقال به دستگاه‌های دیگر معرفی کند، در این رابطه آموزش و پرورش چه برنامه‌ای دارد؟» اظهار داشت:‌ این یک نکته کلی است که در این مصوبه آمده است.

وی افزود: در رابطه با انتقال نیروهای مازاد به سایر دستگاه‌ها این نکته مطرح است: آیا نیروهای مازاد آموزش و پرورش به‌لحاظ رشته، جنسیت و سابقه، مورد نیاز سایر دستگاه‌ها هستند؟ این موضوعی است که هنوز آموزش‌ و پرورش به عملیاتی شدن آن وارد نشده است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش‌ و پرورش بیان کرد: ممکن است بخشی از نیروها در سال تحصیلی جدید مازاد باشند و میزان ساعات کار آنها کم باشد اما در سال تحصیلی آینده با توجه به تغییر و تحولات موجود و بالا رفتن تعداد دانش‌آموزان به این نیروها نیاز داریم بنابراین آموزش و پرورش نمی‌تواند آنها را بدین صورت از دست بدهد.

نظری گفت: بعید است آموزش‌ و پرورش بتواند نیرویی را تحت این عنوان به سایر دستگاه‌ها انتقال دهد، هم اکنون شرایطی برای انتقال نیرو وجود ندارد ولی اگر این شرایط در آموزش‌ و پرورش به وجود بیاید می‌توانیم نیروهای‌ مازاد بر نیاز را منتقل کنیم.

انتهای پیام/*

 

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon