بیش از ۸ میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان ممسنی پرداخت شد


بیش از 8 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان ممسنی پرداخت شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته امداد شهرستان ممسنی گفت: تعداد ۷۵۷ مورد وام کارگشایی به مبلغ ۸ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت شهرستان ممسنی پرداخت شد.

هوشنگ زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: توانمندسازی و حمایت از مددجویان در حوزه‌های فکری، فرهنگی و اقتصادی از جمله رویکردهای مهم کمیته امداد است و در سال 93 تعداد 757 مورد وام کارگشایی به مبلغ 8 میلیارد و 255 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت شهرستان ممسنی پرداخت شد.

وی افزود: وام‌های کارگشایی کمیته امداد در راستای حل نیازهای فوری مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر به آنها پرداخت می‌شود.

زارعی با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده توسط این نهاد که در حمایت از مددجویان و خانوارهای نیازمند انجام می‌شود، گفت: اجرای طرح‌های اشتغالزایی یکی از اقدامات کمیته امداد ممسنی در راستای توانمند سازی اقتصادی مددجویان است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ممسنی با اشاره به اینکه کمیته امداد با اجرای طرح‌های اشتغالزایی و پرداخت وام به مددجویان امکان اشتغال آنها را فراهم می‌کند، افزود: هدف از اجرای طرح‌های اشتغالزایی تنها کمک‌های مادی نیست بلکه کمیته امداد در نظر دارد با اجرای این طرح‌ها عزت نفس و اتکا به نفس مددجویان تحت حمایت این نهاد را افزایش دهد.

زارعی با اشاره به سایر وام‌های پرداختی توسط این نهاد گفت: وام‌های کارگشایی، قرض‌الحسنه، مسکن، ازدواج و غیره از جمله وام‌های پرداختی توسط کمیته امداد است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon