زشتی‌های تهران در شب نمایان می‌شود


زشتی‌های تهران در شب نمایان می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی مجمع نمایندگان تهران برای کمک به شهرداری در رفع آسیب‌‌های اجتماعی خبر داد.

مجتبی رحماندوست در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به این‌که تا کنون اقدامات خوبی از سوی شهرداری و مسئولان بخش‌های مختلف در جمع‌آوری معتادان از سطح شهر صورت گرفته است، اظهار داشت: البته این اقدامات کافی نیست و نیازمند فعالیت‌ها و اقدامات جدی‌تری در این زمینه‌ها هستیم.

وی با اشاره به تلاش‌های شهرداری تهران در جمع‌آوری معتادان متجاهر گفت: اگر چنان‌چه در جمع‌آوری و ساماندهی وضعیت معتادان متجاهر شهرداری تهران نیازمند حضور و حمایت بیش‌تر از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف باشد مجمع نمایندگان تهران این آمادگی را دارد تا در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی‌ به آنان کمک کند.

عضو مجمع نمایندگان تهران ادامه داد:‌ در سطح شهر تهران گاهی شاهد وجود معتادانی هستیم که افزون بر اشاعه فرهنگ اعتیاد موجب ناامنی در حوزه اجتماعی بین خانواده‌ها می‌شوند بنابراین جمع‌آوری این افراد از سطح شهر به شدت ضرورت دارد.

زشتی‌های تهران در شب نمایان می‌شود

وی با اشاره به این‌که در شب شاهد پاتوق‌های مختلف معتادان متجاهر در سطح شهر هستیم، افزود: اخیرا با گروهی متشکل از برخی مدیران شهرداری تهران و سازمان بهزیستی بازدیدی از سطح شهر و محل‌های تمرکز معتادان داشتیم که متاسفانه چهره بسیار زشت و ناپسندی را نمایش می‌داد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین به بازدید شبانه از گرمخانه‌های خاوران و شفق نیز اشاره و تصریح کرد: خدمات خوبی در این گرمخانه‌ها به مددجوها و آسیب دیدگان اجتماعی ارائه می‌شود اما در حوزه آسیب‌های اجتماعی نیازمند بسته‌های کاری از سوی شهردای، سازمان بهزیستی و دستگاه قضایی هستیم.

رحماندوست ادامه داد: یکی‌ مشکلات ما درباره جمع‌آوری معتادان متجاهر این است که ظرفیت کمپ‌های نگهداری و بازپروری معتادان خیابانی متجاهر کم است و باید در آینده‌ای نزدیک به ظرفیت و تعداد این کمپ‌ها و مراکز بازپروری اضافه شود.

‌دستگاه قضایی، استانداری تهران، نیروی انتظامی،‌ ستاد مبارزه با مواد مخدر، شهرداری تهران،‌ سازمان بهزیستی، سازمان فنی و حرفه‌ای و مجموعه بهداشت و درمان از جمله مجموعه‌های دخیل در این راستا به شمار می‌آیند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon