فردا در تسنیم؛ نشست خبری همایش یادواره مشترک شهدای افغانستانی و ایرانی

فردا در تسنیم؛ نشست خبری همایش یادواره مشترک شهدای افغانستانی و ایرانی

خبرگزاری تسنیم: همایش «۳۰ سال خون‌شریکی» روز شنبه ۱۹ اردیبهشت در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. نشست خبری این همایش فردا در خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، قرار است برای اولین در تاریخ سی‌وچند ساله روابط میان دو ملت ایران و افغانستان، همایشی برای گرامیداشت یادواره شهدای مشترک این دو کشور برگزار شود.

شهدای افغانستانی 8 سال دفاع مقدس و شهدای ایرانی جهاد افغانستان، شهدای غریب‌مانده و ناشناخته‌ای در کشور هستند که معمولاً در رسانه‌های کشوری نشانی از آنها نیست.

« 30 سال خون‌شریکی» عنوان یادواره‌ای است که کانون فردوس ملل (دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شهید بهشتی) قرار است در 19 اردبیشهت امسال برگزار کنند، همایشی که برای اولین بار در این سطح وسیع، یاد و خاطره مشترک شهدای افغانستانی 8 سال دفاع مقدس در ایران و شهدای ایرانی جهاد در افغانستان را گرامی می‌دارد.

این همایش قرار است روز شنبه 19 اردبیهشت در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود و از ساعت 10 الی 16 جمع بزرگی از خانواده‌های این شهدا، به‌همراه جمعی از مسئولین و اهالی ایثار و فرهنگ و هنر و رسانه، گرد هم می‌آیند تا بالاخره بعد از سالها یاد این شهدای غریب‌مانده را گرامی دارند.

نشست خبری همایش «30 سال خون‌شریکی»  با حضور همه اصحاب رسانه روز سه‌شنبه 8 اردبیهشت از ساعت 10 تا 12 در خبرگزاری تسنیم به‌نشانی: خیابان میرزای شیرازی، روبه‌روی پمپ‌بنزین، کوچه 12، شماره 2 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/*

 

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران