افشارزاده: در جلسه هیئت مدیره اسمی از منصوریان و اسکوچیچ نیاوردیم


افشارزاده: در جلسه هیئت مدیره اسمی از منصوریان و اسکوچیچ نیاوردیم

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل استقلال گفت: در جلسه روز گذشته هیئت مدیره استقلال نامی از علیرضا منصوریان و دراگان اسکوچیچ مطرح نشد.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جلسه روز گذشته هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: با توجه به جلسه‌ای که امروز (دوشنبه) با پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌‌سازی داریم، درباره وضعیت واگذاری باشگاه استقلال به بخش خصوصی روز گذشته جلسه‌ای تشکیل دادیم که اگر باشگاه واگذار شود یا نشود تکلیف ما و هیئت مدیره چه خواهد شد.

وی افزود: باید بدانیم که وضعیت باشگاه و اسپانسر در صورت واگذاری یا عدم واگذاری به چه شکلی خواهد شد و هیئت مدیره چه وظایفی برعهده خواهد داشت.

افشارزاده در خصوص اینکه گفته می‌شود در این جلسه درباره بحث سرمربیگری فصل آینده استقلال صحبت‌هایی به میان آمده و نام علیرضا منصوریان و دراگان اسکوچیچ برای هدایت استقلال مطرح شده است، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد و نامی از دو نفر به میان نیامده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه «به فکر تغییر امیر قلعه‌نویی نیستیم»، تصریح کرد: مسعود معینی چند وقت پیش مصاحبه‌ای انجام داد که موافق صحبت‌های او هستم و باید اجازه دهیم 3 بازی باقیمانده به پایان برسد. باز هم تاکید می‌کنم که به فکر تغییر سرمربی نیستیم و روز گذشته نام هیچ مربی دیگری مطرح نشد.

وی در خصوص درگیری لفظی یکی از لیدرهای استقلال با محسن فروزان در تمرین روز شنبه عنوان کرد: از این موضوع بی‌خبرم و باید میرشاد ماجدی و امیر قلعه‌نویی در این باره صحبت کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon